گلکسی S21 FE احتمالا ۱۷ شهریور معرفی خواهد شد

دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بنا بر ادعای افشاگری که اطلاعات را از منبعی قابل اعتماد دریافت کرده است، گلکسی S21 FE در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۷ شهریور ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد.
تبلیغات

رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد و انتظار می‌رفت گلکسی S21 FE در کنار گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی شود؛ اما ظاهراً سامسونگ به‌ دلیل برخی مشکلات زنجیره‌ی تأمین، عرضه‌ی آن را به‌ تعویق انداخت. برخی گزارش‌ها دلیل تعویق عرضه‌ی گوشی مذکور را کمبود تراشه اعلام کردند؛ اما بنا به گزارشی از Sammobile، تاریخ معرفی گلکسی S21 FE مشخص شده است.

به‌ گفته‌ی افشاگری با نام کاربری Mauri QHD، سامسونگ احتمالا گلکسی S21 FE‌ را در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۷ شهریور ۱۴۰۰) رونمایی خواهد کرد. این افشاگر ادعا می‌کند که اطلاعات از منبعی قابل اعتماد (نماینده‌ی سامسونگ) دریافت شده است. اگر گزارش منتشرشده صحیح باشد، پیش‌فروش گوشی در اواسط سپتامبر آغاز خواهد شد و پس از پایان ماه راهی بازار خواهد شد. سامسونگ ماه گذشته به‌طور تصادفی تصویر این گوشی را فاش کرده بود.

مشخصات احتمالی گلکسی S21 FE

با توجه به فاش شدن اطلاعات و گزارش‌های قبل، گلکسی S21 FE صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی Super AMOLED اینفینیتی-او (بریدگی به‌صورت حفره) با رزولوشن +Full HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و استاندارد +HDR10 خواهد داشت.

گلکسی S21 FE در پنل جلو میزبان دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدئویی خواهد بود و در پنل پشت از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل و دوربین ۸ مگاپیکسل تله‌فو‌تو با زوم اپتیکال ۳ برابر تشکیل خواهد شد. این گوشی احتمالا در چهار رنگ خاکستری، سبز روشن، بنفش روشن و سفید عرضه خواهد شد.

قدرت نرم‌افزاری گلکسی S21 FE را One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ تأمین خواهد کرد و در بخش سخت‌افزار به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ با ۸٫۶ گیگابایت رم و ۲۵۶٫۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد. در گزارش‌های قبلی به وجود درگاه microSD در این گوشی اشاره شده بود.

سایر مشخصات گلکسی S21 FE شامل حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، بلندگوهای استریو استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی مشخصات احتمالی و نزدیک شدن به زمان رونمایی گلکسی S21 FE چیست؟ آیا پس از ورود به بازار ایران آن را خریداری خواهید کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات