ردمی K50 احتمالا به اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد

جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
افشاگری از حضور تراشه‌ی رده‌بالای کوالکام در سری ردمی K50 خبر می‌دهد. ظاهراً مدل پایه‌ی این خانواده قرار است به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز باشد.
تبلیغات

ردمی سال گذشتهی میلادی ردهبالاترین گوشیهای خود را در قالب خانوادهی کی 40 به بازار عرضه کرد که شامل ردمی کی ۴۰، ردمی کی ۴۰ پرو، ردمی کی ۴۰ پرو پلاس و ردمی کی ۴۰ گیمینگ ادیشن هستند. آنطور که Gizmochina مینویسد، انتظار میرود در فصل اول سال ۲۰۲۲ شاهد عرضهی مدل بعدی آنها در قالب خانوادهی ردمی کی ۵۰ باشیم.

درحالی‌که چندین ماه تا عرضهی رسمی سری ردمی K50 زمان باقی مانده، از همین حالا جزئیات اولیهی مربوط به این گوشیها در فضای آنلاین رؤیت شده است. جدیدترین خبر منتشرشده، به تراشهی بهکاررفته در این گوشیهای ردمی اشاره دارد.

افشاگری چینی می‌گوید کوالکام وظیفه‌ی تأمین پردازنده‌ی سری ردمی K50 را بر عهده گرفته است. به ادعای او، اسنپدراگون ۸۸۸ و اسنپدراگون ۸۹۵ قرار است قدرت موردنیاز سری ردمی K50 را تأمین کنند.

نحوه‌ی جمله‌بندی پست افشاگر چینی در ویبو ما را به این نتیجه می‌رساند که او مشغول صحبت در مورد مدل جدید ردمی کی ۴۰، ردمی کی ۴۰ پرو و ردمی کی ۴۰ پرو پلاس است. به‌ غیر از ردمی K50 که قرار است به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شود، به‌ نظر می‌رسد ردمی K50 پرو و ردمی K50 پرو پلاس قرار است دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۵ باشند. 

ردمی به‌طور سنتی مدل پایه‌ی سری K را به تراشه‌ی ضعیف‌تری در مقایسه‌ با مدل‌های دیگر مجهز می‌کند و به‌ نظر می‌رسد این سنت قرار است در سری ردمی K50 تکرار شود. اسنپدراگون ۸۸۸ نسبت‌ به اسنپدراگون ۸۷۰ که در ردمی K40 حضور دارد؛ تراشه‌ی قوی‌تر است. فعلا مشخص نیست ردمی در مدل گیمینگ K50 سراغ چه تراشه‌ای می‌رود. 

تراشه قلب تپنده‌ی گوشی است؛ به‌ نظر شما کاربران زومیت انتخاب تراشه‌های یادشده برای سری K50 کار عاقلانه‌ای است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات