اسنپدراگون اینسایدرز در بررسی DxOMark آیفون ۱۲ پرو مکس را پشت‌سر گذاشت

سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
اسنپدراگون اینسایدرز در آزمایش‌های دوربین DxOMark توانست امتیاز کلی ۱۳۳ را کسب کند و آیفون ۱۲ پرو مکس اپل (۱۳۰ امتیاز) را پشت‌سر بگذارد.
تبلیغات

آخرین گوشی هوشمندی که در آزمایش‌های دوربین DxOMark بررسی شده، گوشی ایسوس برای اسنپدراگون اینسایدرز است. با اینکه موج اولیه بررسی‌ها روی دوربین اسنپدراگون اینسایدرز از عکس‌های نه‌چندان با‌کیفیت خبر می‌دهند، با‌‌‌توجه‌‌‌به نمرات DxOMark، احتمالا این وب‌سایت بررسی‌اش را روی نسخه عرضه‌نشده‌ای از فریم‌ور انجام داده است.

ایسوس وعده داده است با به‌روزرسانی در زمینه بافت‌ها، نویز، حالت‌های عکاسی با رزولوشن‌های بیشتر، فوکوس خودکار، بهینه‌سازی HDR و کاهش نویز چند فریمی بهبود ایجاد کند؛ با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد همه این‌ها در بررسی DxOMark عملکرد مطلوبی داشته‌اند.

DxOMark به عملکرد کلی اسنپدراگون اینسایدرز نمره ۱۳۳ داده است. گوشی ایسوس در بخش عکس نیز نمره ۱۴۲ را به‌دست آورده و فوکوس خودکار دقیق، نویز اندک، محدوده دینامیکی مناسب و تعادل رنگ سفید مناسب را ثبت کرده است.

افزون‌براین، DxOMark گزارش کرده است اینسایدرز در بخش رندر رنگ‌ها دقت کافی را نداشتع، دوربین تله‌فوتو آن تعادل رنگ سفید را به‌خوبی پیاده نکرده و بافت‌ها را نیز از بین برده است. علاوه‌بر‌این‌، عملکرد اسنپدراگون اینسایدرز در وضعیت نوری کم نیز چندان رضایت‌بخش نبوده است.

نتایج اسنپدراگون اینسایدرز در DXomark

نکته جالب اینکه اسنپدراگون اینسایدرز توانسته است با کسب نمره کلی ۱۳۳، آیفون ۱۲ پرو مکس اپل را پشت‌سر بگذارد که نمره ۱۳۰ دریافت کرده است. گوشی ایسوس در آزمون ویدئو نیز نمره ۱۱۱ را به‌دست آورد و ویژگی‌های آن فوکوس خودکار مناسب و رنگ‌های دقیق و لرزش‌گیری راضی‌کننده ذکر شده است. این در حالی است که اثر هاله‌ای در ویدئوهای گرفته‌شده در نور کم مشاهده می‌شد.

اسنپدراگون اینسایدرز از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه‌برابری بهره‌مند می‌بر. پنل جلویی گوشی نیز به دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شده است که البته DxOMark دوربین‌های سلفی را بررسی قرار نمی‌کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره نتایج به‌دست‌آمده در بررسی دوربین اسنپدراگون اینسایدرز چیست؟ فکر می‌کنید کیفیت دوربین این گوشی می‌تواند از همه نظر بهتر از محصولات اپل باشد که همواره در این زمینه عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود نشان داده‌اند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات