سری نوا 9 هواوی احتمالا ماه آینده عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بنا بر ادعای یک افشاگر چینی، سری نوا ۹ در رنگ‌های جدید و طراحی جذاب با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G در اواسط سپتامبر (شهریور و مهر ۱۴۰۰) راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

هواوی در ماه دسامبر ۲۰۲۰ (دی‌ماه ۱۳۹۹) از نوا ۸ فایوجی (Nova 8 5G) و نوا ۸ پرو فایوجی (Nova 8 Pro 5G) در چین رونمایی کرد. به‌ گزارش گیزموچاینا، اطلاعات جدیدی توسط یک افشاگر چینی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت در حال آماده‌ شدن برای معرفی سری نوا ۹ (Nova 9) تا اواسط سپتامبر (شهریور و مهر ۱۴۰۰) در بازار چین است. افزون‌ بر این، مشخصات احتمالی نوا ۹ نیز توسط این افشاگر به اشتراک گذاشته شده است.

به گفته‌ی افشاگر مذکور، ظاهر و رنگ‌های سری نوا ۹ فایوجی بهتر از سری آنر ۵۰ خواهد بود؛ اما پردازنده‌ی آن عملکردی ضعیف‌تر از آنر ۵۰ خواهد داشت. برای یادآوری، سری آنر ۵۰ (شامل آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو) در ماه ژوئن (خرداد ۱۴۰۰) به‌عنوان اولین گوشی با تراشه‌ی اسنپدراگون 778G رونمایی شد.

در حال‌ حاضر هیچ اطلاعاتی درباره‌ی اینکه در سری نوا ۹ از کدام نوع تراشه‌ی مدیاتک یا کوالکام استفاده خواهد شد، در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی گزارش‌های بیشتری از این سری منتشر شود.

اخیراً یک مدل گوشی هوشمند هواوی با شماره مدل RTE-AL00 در فهرست TENAA ثبت شده است که هیچ اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات آن وجود ندارد؛ اما تصاویر موجود در وب‌سایت مذکور نشان می‌دهد که احتمالا این گوشی به سری نوا مربوط می‌شود.

در تصویر منتش شده شماره مدل RTE-AL00 با نام تجاری نوا در پشت گوشی دیده می‌شود و ظاهر آن بسیار شبیه به گوشی هوشمند نسخه‌ی 4G‌ و 5G نوا ۸ پرو است. صفحه‌نمایش RTE-AL00 دارای بریدگی بیضی‌شکل است که نشان می‌دهد از  دوربین سلفی دوگانه بهره خواهد برد. در پنل پشت ماژول دوربین دارای دو حلقه است که در قسمت بالا لنز اصلی وجود دارد و در حلقه‌ی پایینی سه دوربین و یک فلاش LED قرار گرفته است. این گوشی هوشمند 4G LTE است‌؛ اما هنوز نام تجاری نهایی آن مشخص نیست و باید دید آیا این گوشی به‌عنوان نوا به بازار می‌آید یا خیر.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی سری نوا ۹ و تصویر احتمالی مربوط به آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات