ردمی 10 شیائومی در یک وب‌سایت خرده‌فروشی سنگاپوری فهرست شد

دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی مشخصات احتمالی ردمی ۱۰ توسط یک وب‌سایت خرده‌فروشی در سنگاپور فهرست شده است که نشان می‌دهد این گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی ۹۰ هرتزی خواهد داشت و به دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد.
تبلیغات

یک وبسایت خردهفروشی در سنگاپور فهرستی از مشخصات احتمالی و تصویر رندر ردمی ۱۰ شیائومی را منتشر کرده است. به نقل از Gizmochina، ردمی ۱۰ دارای صفحهنمایش ۶٫۵ اینچی +FHD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، ابعاد ۱۶۲ در ۷۵٫۳ در ۸٫۹۵ میلیمتر است و بدنهای از جنس پلیکربنات دارد.

طبق شایعات، ردمی ۱۰ در پنل جلو دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل بهصورت حفرهای در مرکز بالای صفحهنمایش خواهد داشت و در پنل پشت از مجموعه دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسل و دو دوربین ۲ مگاپیکسل بهره خواهد برد.

ردمی ۱۰ به تراشه‌ی هلیو G88 کاملاً جدید و حداکثر ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. این گوشی شیائومی تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ‌ذخیره‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و یک اسلات کارت microSD برای ارتقای فضا خواهد داشت. قدرت نرم‌افزاری این گوشی را اندروید ۱۱ و MIUI 12 تأمین خواهد کرد و باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی تأمین انرژی ردمی ۱۰ را بر عهده خواهد گرفت که از شارژ سریع ۱۸ واتی از طریق USB-C پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی‌های ارائه‌شده شامل دو سیم‌کارت، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵، جی‌پی‌اس و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا است.

طبق تصویر رندر بالا، ردمی ۱۰ شیائومی در رنگهای خاکستری، سفید و آبی در دسترس خواهد بود و قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست.

طبق گزارش منتشرشده، ردمی ۱۰ در لبهی بالای دارای پنجرهی مشبک بلندگو، جک ۳٫۵ میلیمتری صدا، میکروفون و احتمالاً حسگر مادون قرمز (IR Blaster) است و به نظر میرسد در لبهی پایینی، پنجرهی مشبک بلندگوی دیگر، میکروفون و درگاه USB-C قرار گرفته باشد.

ماه گذشته ردمی ۱۰ با شماره مدل 21061119AG در وب‌سایت کمسیون فدرال ارتباطات ایالات متحده (FCC) مشاهده شد. فهرست منتشرشده نشان می‌دهد این گوشی هوشمند از دو سیمکارت 4G پشتیبانی خواهد کرد و از MIUI 12.5 بهره خواهد برد. ردمی ۱۰ در پیکربندی مختلف ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی، ۴ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی و ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی در دسترس خواهد بود.

ردمی ۱۰ احتمالاً بهزودی معرفی خواهد شد؛ زیرا تقریباً همهی مشخصات و ویژگیهای آن فاش شده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی ردمی ۱۰ با این مشخصات چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات