آنر X20 5G با صفحه‌نمایش 120 هرتز، دایمنسیتی 900 و شارژ 66 وات معرفی شد

شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
آنر X20 5G به مجموعه دوربین سه‌گانه مجهز است، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را بر عهده دارد و با قیمت پایه‌ی ۲۹۵ دلار به فروش می‌رسد.
تبلیغات

آنر پس از رونمایی سری Magic 3، آنر X20 5G را معرفی کرد. به نقل از جیاسامآرنا، این گوشی به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰ مجهز است، از Magic UI 4.2 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره می‌برد و در سه پیکربندی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. آنر X20 5G از رم مجازی نیز پشتیبانی می‌کند که با استفاده از حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی، رم را تقریباً ۲ گیگابایت افزایش می‌دهد.

آنر X20 5G در رنگ آبی

آنر X20 5G از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچ +LCD FullHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و یک حفره‌ی بیضی‌‎شکل در گوشه‌ی سمت چپ بالای آن برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در پنل پشت، مجموعه دوربین سه‌گانه در برجستگی دایره‌ای قرار گرفته که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسل را شامل می‌شود. این گوشی هوشمند دارای قابلیت لرزش‌گیر الکترونیکی EIS است و از ضبط دوطرفه پشتیبانی می‌کند که به کاربر امکان ضبط فیلم‌ با دوربین جلو و عقب می‌دهد.

رم مجازی ۲ گیگابایت آنر X20 5G

انرژی آنر X20 5G توسط باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که به‌ گفته‌ی آنر، با استفاده از شارژر ۶۶ وات در مدت ۱۵ دقیقه به ۵۰ درصد می‌رسد.

قابلیت ضبط همزمان دوربین جلو و دوربین عقب

سایر ویژگی‌های آنر X20 5G شامل جک ۳٫۵ میلی‌متری، USB-C، اسکنر اثر انگشت در کنار و شبکه‌ی ارتباطی 5G‌ است. آنر X20 5G‌ در سه رنگ راهی بازار می‌شود و در حال‌ حاضر ازطریق وب‌سایت رسمی این شرکت در چین قابل خریداری است.

فناوری شارژ ۶۶ واتی

نسخه‌ی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۱۸۹۹ یوآن (۲۹۵ دلار - ۲۵۰ یورو)، نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۲۱۹۹ یوآن (۳۴۰ دلار - ۲۹۰ یورو) و نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۲۴۹۹ یوآن (۳۸۵ دلار و ۳۳۰ یورو) به ‌فروش می‌رسد.

آنر X50 5G در دو رنگ دیگر

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی آنر X20 5G چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات