سری آنر مجیک ۳ رونمایی شد؛ تمام اطلاعاتی که باید درباره جدیدترین پرچم‌دار آنر بدانید

جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
مطالعه 5 دقیقه
آنر سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار خود را با نام‌های مجیک ۳، مجیک ۳ پرو و مجیک ۳ پرو پلاس عرضه کرد.
تبلیغات

آنر طبق برنامه‌ریزی که از پیش انجام داده بود سری Honor Magic 3 را عرضه کرد. این دستگاه جدید اولین سری گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت پس از فروش آنر توسط هواوی هستند. این سری شامل سه مدل می‌شود که آنر مجیک ۳، مجیک ۳ پرو و مجیک ۳ پرو پلاس (معروف به HONOR Magic 3 Zhen Edition) هستند. در این مقاله به ویژگی‌هایی که این دستگاه‌های شبیه سری هواوی میت ۴۰ ارائه می‌دهند نگاهی می‌اندازیم.

ویژگی‌ها و مشخصات آنر مجیک ۳، مجیک ۳ پرو و مجیک ۳ پرو پلاس

به گزارش گیزمو چاینا، هر سه این گوشی‌های هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷۶ اینچی ۱۰ بیتی اولد ۸۹ درجه با رزولوشن ۱۳۴۴ در ۲۷۷۲ پیکسل (FHD+)، ۱٫۰۷ میلیارد رنگ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و برش نمایشگر برای دوربین‌های جلو هستند. طراحی آن‌ها شبیه به سری میت ۴۰ هواوی با حلقه دوربین دایره‌ای است. در واقع، آنر مجیک ۳ پرو پلاس ما را به یاد PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate40 RS می‌اندازد.

نسخه اصلی این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ SoC مجهز است که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این در حالی است که دو مدل پرو دارای تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس هستند و ۸/ ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

نسخه استاندارد آنر مجیک ۳ در چهار رنگ (آبی، صورتی، سفید و مشکی)، پرو در سه رنگ (صورتی، سفید و مشکی) و پرو پلاس تنها در دو رنگ (سفید و مشکی) عرضه می‌شود.

این دستگاه‌ها از رابط کاربری Magic UI 5.0 روی اندروید ۱۱ استفاده می‌کنند. همچنین پرچم‌داران جدید آنر در بازارهای جهانی با GMS (خدمات تلفن همراه گوگل) عرضه می‌شوند، بنابراین خریداران نباید نگران در دسترس بودن اپ‌ها و خدمات مختلف باشند.

همچنین هر سه گوشی دارای دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی هستند. علاوه بر این، نسخه‌های پرو و پرو پلاس یک دوربین سه‌بعدی برای سیستم احراز هویت چهره دارند. از سوی دیگر، گوشی‌های جدید آنر با دوربین‌های اصلی که در ادامه مشخصات آن‌ها گفته می‌شود وارد بازار می‌شوند:

آنر مجیک ۳

  • سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱٫۵۶ اینچی (واید)
  • سنسور ۱۳ مگاپیکسلی (اولترا واید)
  • سنسور ۶۴ مگاپیکسلی (مونوکروم)

آنر مجیک ۳ پرو

  • سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱٫۵۶ اینچی (واید)
  • سنسور ۱۳ مگاپیکسلی (اولترا واید)
  • سنسور ۶۴ مگاپیکسلی (مونوکروم)
  • سنسور ۶۴ مگاپیکسلی (زوم اپتیکال ۳٫۵ برابر)

آنر مجیک ۳ پرو پلاس

  • سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱٫۲۸ اینچی (واید)
  • سنسور ۶۴ مگاپیکسلی (اولترا واید)
  • سنسور ۶۴ مگاپیکسلی (مونوکروم)
  • سنسور ۶۴ مگاپیکسلی (زوم اپتیکال ۳٫۵ برابر)

جدا از دوربین‌های ذکر شده در بالا، مدل‌های پرو دارای سیستم فوکوس لیزری dTOF، سنسور دمای رنگ چند طیفی و سنسور چشمک‌زن هستند.

همچنین هر سه گوشی مذکور اولین تلفن‌های هوشمند دارای مجوز IMAX Enhanced در جهان هستند. آن‌ها نه‌تنها از ضبط فرمت LOG، بلکه از هشت پروفایل درجه‌بندی رنگ حرفه‌ای لوت 3D نیز پشتیبانی می‌کنند. در قسمت نقاط اتصال، این دستگاه‌ها دارای دو سیم‌کارت، 5G، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲، NFC و پورت USB Type-C هستند. همچنین این گوشی‌های هوشمند دارای ویژگی‌های نرم‌افزاری مانند OS Turbo X ،GPU Turbo X و Link Turbo X هستند.

از دیگر ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به سه میکروفون، دو بلندگوی استریو، باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی اشاره کرد. مدل‌های پرو همچنین از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. نکته آخر اینکه آنر مجیک پرو و مجیک پرو پلاس دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند، درحالی‌که مجیک ۳ فقط گواهی IP54 دارد.

دسترسی  و قیمت آنر مجیک ۳، مجیک ۳ پرو و مجیک ۳ پرو پلاس

سری آنر مجیک ۳ با برچسب‌های قیمتی که در ادامه ذکر شده به فروش می‌رسند:

آنر مجیک ۳

  • ۸ گیگابایت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی – ۴۵۹۹ یوآن
  • ۸ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی – ۴۹۹۹ یوآن/ ۸۹۹ یورو

آنر مجیک ۳ پرو

  • ۸ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی – ۵۹۹۹ یوآن/ ۱۰۹۹ یورو
  • ۱۲ گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی – ۶۷۹۹ یوآن

آنر مجیک ۳ پرو پلاس

  • ۱۲ گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی – ۷۹۹۹ یوآن/ ۱۴۹۹ یورو

هم‌اکنون پیش‌سفارش این تلفن‌های هوشمند در چین آغاز شده و از ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) فروش آن‌ها شروع می‌شود. با این حال، هنوز اطلاعاتی درباره ارسال این محصول جدید به دیگر کشورها توسط آنر منتشر نشده است.

نظر شما همراهان زومیت درباره سری آنر مجیک ۳ و امکانات آن چیست؟

باتشکر از M Y بابت اطلاع‌رسانی درباره‌ی خبر

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات