عکس مفهومی وان پلاس 7 ماژول دوربینی مشابه پیکسل 6 را نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که وان پلاس ۷ بیش از دو سال پیش معرفی شد، حالا عکس مفهومی از آن منتشر شده است که نشان می‌دهد طراحان به ماژول نواری دوربین مشابه پیکسل ۶ فکر می‌کردند.
تبلیغات

سازندگان گوشی‌های هوشمند همیشه پیش از انتخاب طرح نهایی برای هر محصول، طرح‌های مختلفی را آزمایش می‌کنند. بعضی وقت‌ها فرصتی فراهم می‌شود تا نگاهی به این طرح‌ها بیندازیم که می‌تواند در نوع خود جالب باشد. برای مثال، اخیرا عکسی مفهومی از وان پلاس ۷ منتشر شده است که طراحی کاملا متفاوت از چیزی را به‌نمایش می‌گذارد که در این گوشی دیده‌ایم. نکته مهم در این طراحی، ماژول دوربین نواری وان پلاس ۷ است که شباهت زیادی به سری پیکسل ۶ گوگل دارد.

تصویر مفهومی وان پلاس ۷

این عکس مفهومی را طراح صنعتی وان پلاس ۷ روی شبکه اجتماعی ویبو به‌نمایش گذاشته است. بر‌‌اساس گفته‌های این شخص، طرح مذکور دقیقا بعد از معرفی وان پلاس ۶ و در سال ۲۰۱۸ خلق شد. همان‌طور‌که در تصویر مشهود است، وان پلاس ۷ مفهومی نوار دوربینی دارد که عرض پنل پشتی را دربر می‌گیرد. این نوار به رنگ فلز نقره‌ای بوده و نواحی اطراف دوربین در آن با رنگ مشکی طراحی شده است. در ماژول دوربین، چهار حسگر حضور دارند که به‌صورت خطی درکنارهم قرار گرفته‌اند. این تعداد دوربین دو برابرِ دوربین‌های مدل نهایی وان پلاس ۷ بوده و در سمت راست آن‌ها نیز فلش LED تعبیه شده است.

بااین‌همه‌، به‌نظر می‌رسد طراحان گوگل اولین کسانی نبوده‌اند که به فکر ماژول دوربین نواری در پنل پشتی گوشی افتاده‌اند و وان پلاس ۷ هم می‌توانسته است نهایتا با این ظواهر به بازار عرضه شود. با‌این‌حال، باید دید آیا سایر برندها هم در آینده از چنین طرحی استفاده خواهند کرد یا نه.

از دیدگاه شما کاربران زومیت این طرح مفهومی وان پلاس ۷ زیباتر است یا طرحی که در‌نهایت به بازار راه پیدا کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات