تیزر رسمی می میکس 4 شیائومی با اشاره به دوربین زیر صفحه‌نمایش و فناوری UWB منتشر شد

جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
می میکس ۴ در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۰) رونمایی خواهد شد و اکنون تیزر‌هایی با اشاره به دوربین زیر صفحه‌نمایش و  فناوری باند فوق وسیع منتشر شده است.
تبلیغات

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، شیائومی‌ قصد دارد می میکس ۴ را در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۰) معرفی کند و به‌تازگی پیش از معرفی، لی جون، مدیرعامل شیائومی تیزر‌هایی از این گوشی در ویبو به اشتراک گذاشته است. تیزر سمت چپ نمایی مریی از می میکس ۴ را با تاریخ رونمایی نشان می‌دهد. تیزر مربوطه، تمام صفحه‌بودن گوشی را تأیید می‌کند که از دوربین زیر صفحه‌نمایش (UDC) برخوردار خواهد برد.

تیزرهای رسمی می میکس ۴ شیائومی

تیزر سمت راست به استفاده از فناوری باند فوق وسیع (UWB) در می میکس ۴ اشاره دارد. پوستر مربوطه با عنوان «فناوری جدید، شناخت جدید» نام‌گذاری شده است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید می میکس ۴ به سمت تلویزیون قرار گرفته است. UWB نسخه پیشرفته‌تری از بلوتوث است که قابلیت مکان‌یابی دقیق دستگاه‌های هوشمند را با دقت اندازه‌گیری در حد سانتی‌متر ( ۱۰ سانتی‌متر یا کم‌تر) ارائه می‌دهد.

چیدمان پیکسل می میکس ۴ شیائومی

افشاگری با حساب کاربری Icester Universe در توییتر، تصویری از نمای نزدیک و میکروسکوپی صفحه‌نمایش می میکس ۴ را به‌اشتراک گذاشته است. بنابر ادعای این افشاگر، تکنولوژی به‌کار گرفته شده در شیائومی بهتر از اوپو و زد‌تی‌ای است.

مقایسه‌ی چیدمان پیکسل شیائومی، اوپو و زد تی ای

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی می میکس ۴ با دوربین زیر صفحه‌نمایش و فناوری UWB چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات