موتورولا Edge S پرو با دوربین اصلی 108 مگاپیکسل و تراشه‌ی اسنپدراگون 870 رونمایی شد

جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود موتورولا Edge S پرو همان Edge 20 پرو با نام جدید است و قیمت گوشی بسته به نوع رم و حافظه ذخیره‌سازی بین ۳۷۰ تا ۵۱۰ دلار است.
تبلیغات

به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، موتورولا از گوشی هوشمند جدیدی با نام Edge S پرو به‌صورت رسمی رونمایی کرده است که از لنز پریسکوپ و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد. گوشی مذکور درواقع همان Edge 20 پرو است که چندی پیش معرفی شد و وفقط موتورولا نام جدیدی برای آن درنظر گرفته است.

Edge S پرو دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی OLED با رزولوشن +Full HD و محافظ گوریلاگلس ۵ است و می‌تواند بیش از یک میلیارد رنگ را نمایش دهد. 

چیدمان دوربین موتورولا Edge S پرو

در پنل پشت، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با فناوری ترکیب پیکسل‌ (Pixel-Binning) ۹ در ۱ و دیافراگم f/1.9 دارد. دو دوربین دیگر یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۱۱۹ درجه را شامل می‌شود.

موتورولا Edge S پرو در سه رنگ

نسخه‌ی جهانی Edge S پرو با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود؛ اما کاربران در چین می‌توانند چهار ترکیب مختلف با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی را خریداری کنند. قیمت گوشی با توجه با توجه به رم و حافظه ذخیره‌سازی مختلف بین ۲۳۹۹ تا ۳۲۹۹ یوآن (بین ۳۷۰ تا ۵۱۰ دلار) متغیر است.

پیش‌فروش Edge S پرو هم‌اکنون آغاز شده است و از تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۰) راهی بازار خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی موتورولا Edge S پرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات