موتورولا Moto G20 با صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی معرفی شد

دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موتو G20، گوشی جدید موتورولا، با قیمت ۱۴۹ یورو و دوربین چهارگانه و در دو رنگ رونمایی شده است.
تبلیغات

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، به‌تازگی موتورولا اعضای‌ جدید خانواده‌ی سری موتو جی را با نام موتو جی ۲۰ رونمایی کرده است. این گوشی با صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی IPS LCD، نسبت ۲۰:۹، رزولوشن HD+ و نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتز عرضه می‌شود. در دل موتو جی ۲۰، تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای Unisoc T700 تعبیه شده است که از دو هسته‌ی Cortex-A75 به‌همراه شش هسته‌ی Cortex-A55 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali G52 بهره می‌برد. در این گوشی موتورولا از رم ۴ گیگابایت حافظه‌‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده کرده است که ازطریق microSD می‌توان آن را ارتقا داد.

در پنل جلو گوشی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در بریدگی قطره‌ای و در پنل پشتی، مجموعه‌دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مکاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق خودنمایی می‌کند. افزون‌براین، گوشی جدید موتورولا به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز است که از فناوری شارژر ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

باتری موتو جی 20

موتو G20 به‌طور پیش‌فرض به سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری اختصاصی موتورولا به نام My UX مجهز است. این گوشی با قیمت ۱۴۹ یورو در رنگ‌های آبی و صورتی عرضه و ‌طبق گفته‌ی موتورولا، فروشش از اواخر این هفته آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات