احتمال عرضه مدلی از هواوی پی 50 پرو با تراشه کرین 9000 و پشتیبانی از 5G

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات، هواوی قصد دارد یک مدل از گوشی پی ۵۰ پرو را با تراشه کرین ۹۰۰۰ و پشتیبانی از 5G عرضه کند. مدل‌های معرفی‌شده این سری از 5G پشتیبانی نمی‌کنند.
تبلیغات

هواوی چند روز پیش از سری پی ۵۰ رونمایی کرد و با اینکه پی ۵۰ و پی ۵۰ پرو به تراشه‌ای مجهز هستند که مودم 5G در آن‌ تعبیه شده است، قابلیت پشتیبانی از 5G در آن‌ها وجود ندارد. بر اساس ادعای Digital Chat Station در ویبو، هواوی قصد دارد برای برطرف کردن این خلأ، یک مدل از هواوی پی ۵۰ پرو را با تراشه کرین ۹۰۰۰ و پشتیبانی از 5G، در کنار دو مدل اصلی عرضه کند.

هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه این مدل در دست نیست؛ اما با توجه به استراتژی هواوی در فروش نسخه‌های پرو، به نظر می‌رسد تا سه‌ماهه چهارم امسال شاهد عرضه نسخه 5G نخواهیم بود. Digital Chat Station همچنین ادعا کرده است که مدل پی ۵۰ پرو پلاس در برنامه‌های هواوی جا دارد و عرضه خواهد شد.

اطلاعات مربوط به نسخه جدید پی ۵۰ پرو

هواوی پی ۵۰ پرو به نمایشگر ۶٫۶ اینچی اولد با لبه‌های خمیده مجهز شده که رزولوشنی برابر ۱۲۲۸×۲۷۰۰ پیکسل دارد و حفره دوربین سلفی در بخش مرکزی بالای آن تعبیه شده است. نرخ نوسازی این نمایشگر برابر ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس آن ۳۰۰ هرتز است. هواوی این گوشی را با تراشه کرین ۹۰۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی کرده است که ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد. پیش از معرفی این سری، انتظار می‌رفت هواوی نسخه کرین ۹۰۰۰ را به مودم 5G مجهز کند؛ اما این شرکت در زمان معرفی اعلام کرد که هر دو نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ و کرین ۹۰۰۰ با مودم 4G عرضه خواهند شد و به دلیل تحریم‌های ایالات متحده، خبری از مودم 5G نخواهد بود.

به نظر شما با توجه به اعلام اولیه هواوی مبنی بر پشتیبانی نکردن از 5G در سری پی ۵۰ به خاطر محدودیت‌ها، آیا شاهد عرضه پی ۵۰ پرو 5G خواهیم بود یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات