می میکس 4 شیائومی با MIUI 12.5 روانه‌ی بازار خواهد شد

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
مسئول روابط عمومی شیائومی رسما تأیید کرد که می میکس 4 شیائومی به‌صورت از پیش نصب‌‎شده با MIUI 12.5 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

تاکنون شایعات و گزارش‌های مختلفی در مورد می میکس ۴ شیائومی منتشر شده است که شامل جزئیات سخت‌افزاری تا طراحی ظاهری می‌شود؛ محصولی که شرکت محبوب چینی در نظر دارد در ماه آگوست به علاقه‌مندان معرفی و سپس به بازار عرضه کند.

بسیاری از گزارش‌ها از احتمال عرضه‌ی می میکس ۴ شیائومی MIUI 13 خبر می‌دادند؛ اما به نظر می‌رسد چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و شرکت چینی در نظر دارد این گوشی هوشمند را همراه با MIUI 12.5 به بازار عرضه کند. برخلاف گزارش‌های قبلی که بر اساس شایعات بود، خبر برخورداری می میکس ۴ از MIUI 12.5 توسط یکی از مقام‌های رسمی شیائومی تأیید شده است.

طبق گزارش GSMArena، وانگ هوا، مدیر روابط عمومی شیائومی، برخورداری می میکس ۴ از رابط کاربری ذکرشده را تأیید کرده و گفته است نسخه‌ی جدیدتر رابط کاربر اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 13 در دست توسعه است و تا قابل ارائه بودن به کاربران، فاصله‌ی بسیاری دارد. طبیعتا با نبود امکان استفاده از نسخه‌ی سیزدهم رابط کاربری اختصاصی شیائومی، شرکت چینی مجبور خواهد بود می میکس ۴ را هم‌زمان با زمان انتشار MIUI 13 عرضه کند یا آن را همراه با MIUI 12.5 ارائه و پس از مدتی، جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری خود را به‌صورت آپدیت نرم‌افزاری برای می میکس ۴ منتشر کند.

در ادامه‌ی گزارش اشاره شده است که شیائومی برای محصولات دیگر خود نیز چنین برنامه‌ای دارد و می‌خواهد گوشی‌های هوشمند بعدی خود را همراه با MIUI 12.5 به بازار عرضه کند و پس از اینکه مراحل توسعه و آزمایش MIUI 13 خاتمه یافت، آن را برای محصولات مختلف خود منتشر کند.

انتظار می‌رود شیائومی امکانات مختلفی به MIUI 13 اضافه کند؛ امکاناتی که به گفته‌ی مدیر روابط عمومی شیائومی، ارزش صبر کردن دارد.

به نظر شما کاربران زومیت، امکانات مورد نظر چه خواهد بود و علاقه دارید چه امکاناتی به نسخه‌ی جدید رابط کاربری اختصاصی شیائومی اضافه شود؟ نظر خود را با اعضای دیگر زومیت در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات