ظرفیت رم و حافظه ذخیره‌سازی می میکس 4 شیائومی فاش شد

شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق اطلاعات فهرست‌شده در TENAA، نسخه‌ی گران‌تر می میکس ۴ شیائومی به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد.
تبلیغات

شیائومی قصد دارد گوشی‌ هوشمند می میکس ۴ در ماه‌های آینده معرفی کند و پس از انتشار شایعات مختلفی که درباره‌ی طراحی این گوشی شنیده‌ بودیم، به‌ گزارش Phonearena، جزئیات احتمالی مقدار رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن اعلام شده است.

می میکس ۴ با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد؛ البته از طرفی دیگر، فهرست TENAA نشان می‌دهد که این گوشی یک مدل معمولی هم دارد که به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد.

به‌ نظر می‌رسد نسخه‌ی گران‌تر با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در مرحله‌ی تولید است. با این تفاسیر، نباید انتظار پشتیبانی از کارت microSD داشت؛ در عوض نسخه‌هایی با حافظه ذخیره‌سازی بیشتر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

فهرست TENAA همچنین نشان می‌دهد که می میکس ۴ از شبکه‌ی 5G‌ پشتیبانی خواهد کرد و احتمالا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره خواهد برد.

شایعات مختلفی درباره‌ی می میکس ۴ وجود دارد؛ اما جزئیات بیشتری در فهرست منتشرشده فاش نشده است. برای مثال گفته شده بود این گوشی از طراحی تمام‌صفحه و دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش برخوردار خواهد بود.

گفته می‌شود می میکس ۴ باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت و از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد و در برخی شایعات به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اشاره شده است. در بخش نرم‌افزار انتظار می‌رود گوشی مذکور با اندروید ۱۱ روانه‌ی بازار شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی مشخصات منتشرشده می میکس ۴ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات