هدیه سامسونگ برای تمام ورزشکاران حاضر در المپیک و پارالمپیک توکیو

یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به هر کدام از ۱۷۰۰ شرکت‌کننده در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو یک دستگاه گلکسی اس ۲۱ لیمیتد ادیشن نسخه 5G هدیه می‌کند. این نسخه‌های محدود، بدنه آبی‌رنگ دارند و به لوگوی المپیک یا پارالمپیک مزین شده‌اند.
تبلیغات

درحالی‌که بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حال برگزاری است و چندی دیگر شاهد برگزاری بازی‌های پارالمپیک خواهیم بود، سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد به هدر کدام از ۱۷۰۰ شرکت‌کننده این رقابت‌ها یک نسخه محدود گلکسی اس ۲۱ مدل 5G هدیه کند. بدنه این مدل اختصاصی از گلکسی اس ۲۱ آبی‌رنگ است و در پنل پشتی آن لوگوی المپیک یا پارالمپیک دیده می‌شود.

علاوه بر دریافت این هدیه از سامسونگ، ورزشکاران به بازدید از «سالن ورزشکاران گلکسی» در دهکده المپیک و پارالمپیک دعوت شده‌اند. در این بخش ورزشکاران می‌توانند با استفاده از استیکرهایی که با الهام از رقابت‌های ۲۰۲۰ طراحی شده‌اند، برای گلکسی اس ۲۱ خودشان کیس سفارشی طراحی و سنجاق‌های اختصاصی المپیک و پارالمپیک دریافت کنند.

سامسونگ برای اولین بار در المپیک سال ۱۹۸۸ گوشی اختصاصی از برند خود را برای رقابت‌ها در نظر گرفت. از سال ۲۰۱۴ به بعد، تمام ورزشکاران المپیک از این شرکت گوشی هدیه گرفتند و ورزشکاران پارالمپیک از سال ۲۰۱۸ هدیه سامسونگ را دریافت کردند.

استفنی چوی، نایب رئیس ارشد و مدیر تیم بازاریابی جهانی تجارت موبایل سامسونگ، اعلام کرده است که این شرکت همانند ۳۰ سال گذشته، به حمایت از رقابت‌های المپیک و پارالمپیک و حفظ ارتباط طرفداران با این بازی‌ها ادامه خواهد داد. او گفت:

برای رقابت‌های ۲۰۲۰ توکیو، ما با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرو در بخش موبایل و با استفاده از دستگاه‌هایی همچون گلکسی اس ۲۱ با قابلیت 5G، امکان تجربه شور و هیجان المپیک و پارالمپیک را برای طرفداران و ورزشکاران فراهم خواهیم کرد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات