قابلیت‌های هواوی پی 50 در چند ویدیوی تبلیغاتی و جعبه‌گشایی به نمایش درآمد

شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
بعد از اینکه هواوی پی 50 و پی 50 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و سیستم عامل هارمونی ۲ معرفی شدند، چند ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده است که برخی از قابلیت‌های این سری را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

هواوی سری پی 50 را با تمرکز بر ویژگی‌های جدیدی معرفی کرده است. گوشی‌های سری پی هواوی همواره روی بخش عکاسی و طراحی تمرکز داشته‌اند و حالا پی 50 و پی 50 پرو با آرایه دوربین دوگانه همراه شده‌اند که بر اساس ادعای هواوی، قابلیت‌های شگفت‌انگیزی در زمینه عکاسی و گرفتن ویدئو برای کاربران فراهم می‌کنند. در ویدیوی نقد و بررسی این گوشی، بروس لی، نایب رئیس و مدیر محصول هواوی، در مورد تکنولوژی‌های جدید این سری توضیح می‌دهد.

قابلیت XD Optics و موتور گرافیکی XD Fusion Pro با انجام محاسبات پیچیده می‌توانند عکس‌ها و ویدیوها را به‌صورت بسیار واقعی پردازش کنند. به این منظور نوری که به سمت لنز می‌رود بازآرایی و تنظیم رنگ‌ها دوباره انجام می‌شود.

یکی از نکات قابل توجه در این ویدئو، اندازه کوچک جعبه این سری است. به گزارش GSMArena ، هواوی پی 50 و پی 50 پرو بدون شارژر داخل جعبه عرضه خواهند شد.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، هواوی دقت خاصی در طراحی گوشی‌های سری P به خرج می‌دهد و پی 50 و پی 50 پرو از این قاعده مستثنا نبوده‌اند. برای آشنایی بیشتر با طراحی این گوشی‌ها، نگاهی به ویدیوهای تبلیغاتی منتشرشده از سوی هواوی خالی از لطف نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات