شایعه: سامسونگ به مسیر تولید گلکسی S21 FE‌ بازگشته است

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، تولید گلکسی S21 FE از سر گرفته شده است؛ اما مشخص نیست آیا این گوشی در سطح جهانی عرضه خواهد شد یا در بازار‌های منتخب.
تبلیغات

درباره‌ی معرفی گلکسی S21 FE تردید زیادی وجود دارد. این گوشی احتمالا در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ معرفی نخواهد شد؛ اما طبق گفته‌ی رولند کوانت در توییتر، تولید S21 FE از سر گرفته شده است.

پیش از این شایع شده بود که تولید گلکسی S21 FE به‌ دلیل کمبود قطعات نیمه‌هادی به‌ تأخیر افتاده است. در گزارش‌های بعدی ادعا شد این گوشی احتمالا محدود به برخی بازار‌ها خواهد شد؛ یعنی این احتمال وجود دارد که در بازار‌های ایالات متحده و اروپا عرضه نشود؛ اما  طبق گزارش‌ دیگری، این گوشی در ژاپن عرضه خواهد شد.

به نقل از Sammobile، هنوز مشخص نیست آیا گلکسی S21 FE در سطح جهانی عرضه خواهد شد یا محدود به بازار‌های منتخب خواهد بود؛ آنچه اهمیت دارد این است که پس از آنکه  تولید آن ظاهرا به دلیل کمبود زنجیره‌ی تأمین متوقف شده بود، در مسیر احیا قرار گرفته است.

 طرفداران زیادی در انتظار رونمایی از گلکسی S21 FE در رویداد آنپکد بودند؛ اما نباید غیبت این گوشی را نشانه‌ی بدی تلقی کنیم. از طرفی دیگر به یاد داشته باشید که گلکسی S20 FE به همراه سری گلکسی نوت ۲۰ در آگوست ۲۰۲۰ در رویداد آنپکد رونمایی نشد؛ بلکه یک ماه بعد در رویداد جداگانه‌ای معرفی شد؛ بنابراین این‌طور نیست که سامسونگ به‌ دلیل رونمایی نکردن از گلکسی S21 FE‌ در ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) قوانین رویداد خود را نقض کند.

هنوز اطلاعیه‌ی رسمی در مورد زمان رونمایی گلکسی S21 FE به جز بازه زمانی مبهم «پاییز ۲۰۲۱» وجود ندارد؛ اما اگر کمبود قطعات نیمه‌هادی دیگر مشکلی ایجاد نکند، احتمال دارد سامسونگ در سپتامبر (شهریور و مهر ۱۴۰۰) از گلکسی S21 FE رونمایی کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت چیست؟ آیا شما هم در انتظار گلکسی S21 FE هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات