تصاویر رندر گلکسی زد فلیپ 3 طراحی جدید بلندگوی آن را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
طبق تازه‌ترین اخبار، تصاویر رندر گلکسی زد فلیپ ۳ نشان می‌دهد که بلندگوی گوشی در بالا، به‌جای یک روزنه از سه روزنه بهره می‌برد.
تبلیغات

انتظار برای رونمایی گلکسی زد فلیپ 3 تقریباً به پایان رسیده و گزارش‌ها و شایعات اخیر، پیش‌نمایشی از این گوشی  به ما نشان داده است. اکنون که فقط چند هفته به رویداد گلکسی آنپکد باقی‌ مانده، تصاویر رندری از گلکسی زد فلیپ ۳ از طریق WinFuture منتشر شده است.

به گزارش Sammobile، این بار گلکسی زد فلیپ ۳ با رنگ سیاه به ‌تصویر کشیده شده است؛ البته گفته می‌شود این گوشی تاشو حداقل در چهار رنگ عرضه خواهد شد. به‌ غیر از رنگ‌های گوشی، تصاویر رندر ارائه‌شده برخی از مشخصات طراحی را که قبلاً دیده بودیم، تأیید می‌کند.

تصویر رندر گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳

در این تصاویر، گلکسی زد فلیپ ۳ چیدمان دوربین دوگانه عمودی و یک نمایشگر در کنار دارد. گوشی تاشوی مذکور دارای دکمه‌ی تنظیم صدا در لبه‌ی سمت راست و یک پورت USB-C به همراه پنجره‌ی مشبک بلندگو در پایین بدنه است. طبق تصویر رندر به نظر می‌رسد بلندگوی گوشی در بالا به‌جای یک روزنه از سه روزنه بهره می‌برد.

 این گوشی تاشوی سامسونگ دارای حاشیه‌های نازک‌تری در اطراف صفحه‌نمایش است و لولای آن بازطراحی شده است تا به گوشی اجازه بدهد در برابر آب (گواهی IPX8) مقاوم باشد.

بلندگوی بالای گلکسی زد فلیپ ۳ با سه روزنه

مشخصات احتمالی گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فلیپ ۳ نه‌تنها از نظر طراحی به‌روز شده است؛ بلکه قدرت آن از مدل قبلی بیشتر خواهد بود. طبق گزارش‌ها، این گوشی به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که اجازه می‌دهد انیمیشن‌ها در سراسر رابط کاربری نرم و روان باشند و برخی بازی‌های موبایل با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه اجرا شوند.

اگر اطلاعات قبل درست باشد، پردازش تمامی این موارد توسط تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه ۸ گیگابایت رم انجام خواهد شد. احتمالا گلکسی زد فلیپ ۳ حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد داشت؛ اما فاقد درگاه کارت microSD خواهد بود.

نمای چیدمان دوربین گلکسی زد فلیپ ۳ به‌صورت عمودی

گویا دو دوربین اصلی وضوح ۱۲ مگاپیکسل دارند و حسگر سلفی تعبیه‌شده در بریدگی حفره‌ای (اینفینیتی-او) احتمالا رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل خواهد داشت.

سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ که ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد، به‌صورت رسمی از گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گلکسی زد فلیپ ۳ و طراحی جدید بلندگوها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات