اوپو A93s 5G با تراشه‌ی دایمنسیتی 700 معرفی شد

دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اوپو A93s 5G که به‌تازگی معرفی شده است، صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و دوربین سه‌گانه دارد.
تبلیغات

به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، اوپو A93s 5G به‌عنوان نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی اوپو A93 5G معرفی شده و تنها تفاوت اصلی دو گوشی مذکور در بخش تراشه است. A93s 5G به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده و در سایر مشخصات، تقریباً شبیه به نسخه‌ی پیشین است.

گوشی اوپو A93s 5G صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن +Full HD دارد و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل آن با دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 در سمت چپ بالای صفحه‌نمایش به‌صورت حفره تعبیه شده است.

اوپو A93s 5G در رنگ مشکی

این گوشی اوپو در پنل پشت به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل در کنار دوربین ۲ مگاپیکسل عمق‌سنج و ماکرو (دقیقاً مانند اوپو A93 5G) مجهز شده است؛ اما همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، طراحی آن کمی‌ تغییر کرده است و دوربین‌ها چیدمان L-شکل دارند و فلش LED‌ در پایین قرار گرفته است.

اوپو A93s 5G در رنگ آبی

اوپو A93s 5G مانند اوپو A93 5G باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و امکان شارژ حداکثر ۱۸ وات دارد و اوپو شارژر گوشی 9V/2A در جعبه آن قرار داده است.

از مشخصات دیگر می‌توان به اندروید ۱۱ و ColorOS 11، پشتیبانی از دو‌ سیم‌کارت 5G و آخرین استانداردهای بلوتوث و وای‌فای اشاره کرد.

اوپو A93s 5G در رنگ سفید

اوپو A93s 5G با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید و با قیمت ۱۹۹۹ یوآن راهی بازار می‌شود. فروش این گوشی از تاریخ ۳۰ جولای (۸ مرداد ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات