شماره مدل‌های سری گلکسی S22‌ مشخص شد

یک‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق تازه‌ترین اخبار، شماره‌ مدل‌های منتشرشده نشان می‌دهد که هر سه مدل گلکسی S22 با فناوری 5G‌ راهی بازار خواهند شد.
تبلیغات

گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا تنها گوشی‌های پرچم‌دار غیرتاشو هستند که سامسونگ قرار است به‌عنوان پرچم‌داران بعدی سری S رونمایی کند. همان‌طورکه در گزارش‌های قبل اعلام کردیم، گلکسی نوت جدید امسال معرفی نخواهد شد و برای افرادی که به گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ علاقه‌مند نیستند، سری گلکسی 22 در اولویت خواهد بود.

با نزدیک‌شدن به سال ۲۰۲۲ و معرفی رسمی سری گلکسی S22، اطلاعات بیشتری درباره‌‌ گوشی‌های جدید در فضای مجازی منتشر خواهد شد. چندی پیش، اخبار مختصری درباره گلکسی S22 شنیدیم که احتمالا سرعت شارژ ۶۵ وات و حسگر‌های جدید دوربین شامل یک حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ساخت المپوس (Olympus) خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که شایعات منتشرشده چقدر به واقعیت نزدیک هستند؛ پس همه آن‌ها در حد حدس‌و‌گمان است.

به‌تازگی گزارشی از Sammobile منتشر و در آن گفته شده است که گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22‌ اولترا (نام‌های آزمایشی) شماره مدل‌های SM-S901x و SM-S906x و SM-S908x خواهند داشت.

برای یادآوری، سری S21 شماره مدل‌هایی مانند SM-G991x و SM-G996x و SM-G998x داشت. غول کره‌ای از سال ۲۰۱۴ در گلکسی S5 از شماره‌مدل SM-G900x استفاده می‌کند. همان‌طورکه مشاهده می‌کنید، به‌نظر می‌رسد این شرکت تصمیم گرفته است که در شماره مدل S22 از S به‌جای G استفاده کند.

این شماره مدل نشان می‌دهد هر سه مدل گلکسی S22 با اتصال 5G ارائه می‌شوند. درحال‌حاضر، مشخصات دیگر در حد شایعه است؛ هرچند می‌توان انتظار داشت که تراشه جدید اگزینوس با پردازنده AMD یکی از جذابیت‌های مهم گلکسی S22 باشد. هنوز زمان رسمی معرفی سری گلکسی S22 مشخص نشده است؛ اما شایعات فعلی ماه ژانویه (دی و بهمن ۱۴۰۰) را به‌عنوان تاریخ رونمایی سری مذکور نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات