شیائومی ردمی 10 توانست گواهی FCC را دریافت کند

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعاتی از مشخصات ارتباطاتی و نرم‌افزاری گوشی هوشمند شیائومی با نام احتمالی ردمی 10 در وب‌سایت رسمی سازمان FCC قرار گرفته است.
تبلیغات

انتظار می‌رود در ماه‌های آینده چندین محصول جدید از شیائومی به کاربران و علاقه‌مندان محصولات این شرکت معرفی شود. یکی از این محصولات گوشی تاشدنی جدید شیائومی و دیگری ردمی نوت ۱۰ تی مدل 5G است. حال، اطلاعات جدیدی از دیگر محصول شیائومی منتشر شده که حدس زده می‌شود متعلق به تلفن هوشمندی به نام شیائومی ردمی ۱۰ باشد.

به‌گزارش AndroidAuthority، ردمی ۱۰ شیائومی توانسته مجوزهای لازم به بازار ایالات متحده را از سازمان FCC دریافت کند. سازمان مدنظر نیز برخی از اطلاعات مرتبط با بخش ارتباطات و نرم‌افزاری ردمی ۱۰ شیائومی را در وب‌سایت رسمی‌اش قرار داده است.

شماره‌مدل محصول جدید شیائومی 21061119AG است و امکان اتصال دو سیم‌کارت به آن وجود دارد. ردمی ۱۰ شیائومی از ارتباطات LTE، بلوتوث ۵.۱ و Wi-Fi دو‌بانده نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود تلفن هوشمند معرفی‌نشده شیائومی از رابط کاربری MIUI 12.5 استفاده کند و از‌نظر ظرفیت حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی در سه نسخه مختلف روانه‌ بازار شود. ظرفیت‌های ردمی ۱۰ شیائومی ازاین‌قرارند:

  • ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی
  • ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی
  • ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی

متأسفانه اطلاعاتی که سازمان FCC در وب‌سایت رسمی‌اش قرار می‌دهد، اطلاعاتی مانند تصاویری از طراحی ظاهری گوشی هوشمند، مشخصات سخت‌افزاری مانند تراشه یا ظرفیت باتری را شامل نمی‌شود. درهرصورت، انتظار می‌رود ردمی ۱۰ شیائومی جانشینی برای ردمی ۹ باشد و در‌مقایسه‌با نسل پیشین در برخی از مشخصات سخت‌افزاری با بهبود همراه باشد.

برخی از مشخصات ردمی ۹ شیائومی عبارت است از: صفحه‌نمایش ۶/۵۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، تراشه هلیو جی ۸۰ مدیاتک، باتری ۵،۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی و ماژول دوربین چهارگانه. انتظار می‌رود ردمی ۱۰ از برخی از این مشخصات ذکرشده و در برخی بخش‌ها نیز از سخت‌افزار توانمندتری برخوردار باشد.

هنوز تاریخ دقیق رونمایی ردمی ۱۰ شیائومی و اطلاعاتی از رنگ‌بندی، مشخصات سخت‌افزاری و... اعلام نشده است. در‌هر‌صورت انتظار می‌رود تلفن هوشمند جدید شیائومی کمتر از ۲۵۰ دلار قیمت داشته باشد و برای بازارهای مختلف دنیا عرضه شود.

با اینکه به تاریخ دقیق معرفی ردمی ۱۰ شیائومی اشاره‌ای نشده است، با‌توجه‌به اینکه محصول مدنظر توانسته گواهی FCC را دریافت کند، انتظار می‌رود به‌زودی رونمایی و عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات