سری گلکسی S20 سامسونگ با مشکل جدی صفحه‌نمایش روبه‌رو شده است (به‌روزرسانی)

سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
برخی از گوشی‌های گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس با مشکلی در بخش صفحه‌نمایش روبه‌رو می‌شوند و صفحه‌نمایش آن‌ها به رنگ سبز یا سفید درمی‌آید و دستگاه‌ها بی‌استفاده می‌شوند.
تبلیغات

به‌روزرسانی گزارش جدید: اخیراً حجم گزارش‌ها در رابطه با مشکل مذکور در توییتر بیشتر شده است و به‌نظر می‌رسد که کاربران بیشتری از سبز شدن نمایشگر گوشی‌هایشان گلایه دارند. تا بدین لحظه مشخص نیست که مشکل مذکور تا چه اندازه گسترده است و سامسونگ نیز در این باره اظهار نظر خاصی انجام نداده است.

بااین‌حال، درصورتی‌که گلکسی S20 شما تحت گارانتی باشد، سامسونگ آن را تعمیر خواهد کرد؛ اما از آنجاکه بیش از دو سال از فروش سری گلکسی اس ۲۰ می‌گذرد، رفع این مشکل نمایشگر احتمالاً مستلزم پرداخت هزینه‌های بیشتری خواهد بود. درصورت اعلام هرگونه اطلاعات جدید دراین‌باره، این خبر به‌روز خواهد شد. در ادامه می‌توانید بعضی از تصاویر جدید را که کاربران به‌تازگی در توییتر منتشر کرده‌اند، مشاهده کنید:

سری گلکسی S20 سامسونگ یکی از محصولات برتر سال ۲۰۲۰ غول کره‌ای بود؛ اما متأسفانه به‌نظر می‌رسد برخی دارندگان با مشکلی اساسی در بخش صفحه‌نمایش روبه‌رو شده‌اند.

کاربران گلکسی S20 و گلکسی S20‌ پلاس به توییتر مراجعه کردند تا از مشکل ایجادشده صفحه‌نمایش خود شکایت کنند؛ مشکلی که درنهایت به سبز‌ یا سفید‌شدن تمام صفحه‌نمایش منجر می‌شود. درادامه‌، می‌توانید ویدئو یکی از کاربران مصرف‌کننده را مشاهده کنید که با مشکل مذکور مواجه شده است.

مشکل به‌وجودآمده باعث شده گوشی‌ها عملاً بی‌استفاده شوند؛ زیرا مالکان نمی‌توانند آنچه روی صفحه‌نمایش نمایش داده می‌شود، تشخیص دهند. برخی از دارندگان دلیل این مسئله را خطای سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری می‌دانند. افزون‌براین به‌نظر می‌رسد با بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه، مشکل حل نمی‌شود و یکی از کاربران در فروم سامسونگ ادعا کرده که درنهایت به تعویض صفحه‌نمایش خود مجبور شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات