ZTE استفاده از نسل دوم دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش را در اکسون 30 تایید کرد

سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ZTE تأیید کرده است که اکسون 30 مدل 5G از نسل دوم دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش استفاده می‌کند و نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.
تبلیغات

به زمان رونمایی از پرچم‌دار بعدی ZTE نزدیک شده‌ایم و می‌توان هیجان مقام‌های شرکت چینی را در مورد معرفی اکسون ۳۰ مدل 5G مشاهده کرد. تاکنون تیزرها و اطلاعات مختلفی از پرچم‌دار بعدی ZTE منتشر شده است که اطلاعات بسیاری از جمله مشخصات سخت‌افزاری، فناوری‌های مورد استفاده و حتی طراحی ظاهری اکسون ۳۰ مدل 5G را در اختیارمان قرار می‌دهد.

اکسون 30 مدل 5G محصولی است که ZTE می‌خواهد همراه با‌ آن، نسل دوم فناوری دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش را به کاربران معرفی کند. در مورد این فناوری اطلاعاتی نیز منتشر شده و شرکت چینی مدعی است که توانسته تراکم قسمتی که دوربین سلفی قرار می‌گیرد به ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ برساند. چنین اقدامی باعث می‌شود امکان تشخیص دوربین سلفی وجود نداشته باشد و کاربر نتواند محل قرار گرفتن دوربین سلفی را حدس بزند.

 اخیرا ZTE اطلاعات دیگری در مورد پرچم‌دار بعدی خود ارائه داده است که شامل نرخ نوسازی صفحه‌نمایش می‌شود. طبق گزارش GSMArena، در اکسون ۲۰ از صفحه‌نمایشی استفاده شده است که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد؛ اما شرکت چینی پرچم‌دار بعدی خود را با صفحه‌نمایشی عرضه خواهد کرد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند.

تیزر اکسون 30 مدل 5G شرکت ZTE

ZTE این اطلاعات را همراه با انتشار تیزری در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. متأسفانه در تیزر به اطلاعات بیشتری اشاره نمی‌شود. البته اطلاعات منتشرشده از منابع معتبر، از تفاوت‌های اکسون ۲۰ مدل 5G و اکسون 30 مدل 5G را حکایت دارند.

هنوز زمان دقیق معرفی پرچم‌دار بعدی شرکت چینی مشخص نشده است؛ اما طبق برخی گزارش‌ها، ZTE در نظر دارد اکسون 30 مدل 5G را در تاریخ ۳۱ تیر معرفی کند. اکسون ۲۰ مدل 5G با ویژگی دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش معرفی شد، اما کیفیت تصاویر ثبت‌شده با آن حرف چندانی برای گفتن نداشت و کمترین امتیاز در نقد و بررسی رسانه‌های معتبر دنیا به بخش دوربین سلفی اکسون ۲۰ داده شد.

باید صبر کرد و دید عملکرد دوربین سلفی اکسون ۳۰ مدل 5G چگونه خواهد بود و آیا می‌تواند نمرات قابل قبولی از منتقدان دریافت کند یا به سرنوشت نسل پیشین خود دچار خواهد شد. اکسون ۲۰ مدل 5G کمترین امتیاز را در بخش دوربین سلفی از بنچمارک DXOMARK دریافت کرده بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات