تصویر رندر و مشخصات احتمالی نوکیا C30 منتشر شد

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق شایعات، نوکیا C30 صفحه‌نمایش ۶٫۸۲ اینچی خواهد داشت و انرژی آن توسط باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت تأمین خواهد شد.
تبلیغات

بر اساس گزارش Gizmochina، اچ‌ام‌دی گلوبال در حال کار روی گوشی بعدی سری C با نام نوکیا C30 است و به‌ نظر می‌رسد به زمان معرفی آن نزدیک شده‌ایم؛ زیرا چند ماه پیش گواهینامه‌ی کمسیون فدرال ارتباطات (FCC) را دریافت کرده بود. اخیرا تصاویر رندر نوکیا C30 منتشر شده است که طراحی جلو و پشت آن را نشان می‌دهد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نوکیا C30 در جلو از بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی بهره می‌برد و در پنل پشت، ماژول دوربین دایره‌ای و اسکنر اثر انگشت در پایین ماژول قرار گرفته است. گوشی مذکور احتمالا در رنگ‌های سبز و سفید راهی بازار خواهد شد. مشخصات احتمالی C30 از طریق فهرست یک خرده‌فروشی روسی منتشر شده است.

مشخصات احتمالی نوکیا C30

فهرست منتشرشده نشان می‌دهد نوکیا C30 صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۸۲ اینچی با وضوح تصویر +Full HD و نسبت ابعاد ۲۰٫۵:۹ خواهد داشت. گوشی هوشمند یادشده توسط تراشه‌ی ۶ هسته‌ای پشتیبانی خواهد شد که دارای سرعت ۱٫۶ گیگاهرتز است.

نوکیا C30 با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و برای استفاده از حافظه ذخیره‌سازی بیشتر دارای اسلات کارت microSD خواهد بود. قدرت نرم‌افزاری این گوشی نوکیا را سیستم‌عامل اندروید ۱۱ تأمین خواهد کرد و باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.

نوکیا C30 به دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و در بخش اتصال، ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از دو سیم‌کارت، وای‌فای، بلوتوث ۴٫۲، microUSB، جی‌پی‌اس و جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری ارائه خواهد داد و ‌غیر از اسکنر اثر انگشت، از ویژگی باز‌ شدن قفل صفحه با چهره نیز پشتیبانی خواهد کرد. ابعاد گوشی مذکور ۱۶۹٫۹ در ۷۷٫۸ در ۸٫۸ میلی‌متر و وزن آم ۱۹۱ گرم خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات