نوکیا C20 پلاس با اندروید گو و باتری ۴۹۵۰ میلی‌آمپرساعت معرفی شد

جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس اخبار منتشر شده، نوکیا سی ۲۰ پلاس صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی دارد و با قیمت ۱۱۰ دلار راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، اچ‌ام‌دی گلوبال نوکیا C20 را در ماه آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) عرضه کرد و اکنون این شرکت نسخه‌ی پلاس گوشی مذکور را معرفی کرده است. نوکیا C20 پلاس مانند نسخه‌ی معمولی خود، یعنی نوکیا C20 از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ (نسخه‌ی GO) و تراشه‌ی Unisoc SC9863A بهره می‌برد. جدیدترین گوشی هوشمند نوکیا با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و همچنین با درگاه کارت microSD امکان ارتقاء حافظه را دراختیار کاربر می‌گذارد.

نمای پشت سی ۲۰ پلاس نوکیا

بدنه‌ی سی 20 پلاس نوکیا، پوسته‌ای یک‌تکه از جنس پلی‌کربنات با طراحی موج‌دار سه‌بعدی دارد که به گفته‌ی HMD گلوبال گوشی را مستحکم می‌کند.

نوکیا C20 پلاس از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی LCD با وضوح HD پلاس بهره می‌برد و در بالای نمایشگر دوربین سلفی به‌صورت شکاف قطره‌ای خودنمایی می‌کند که رزولوشن آن ۵ مگاپیکسل است. در پنل پشت گوشی، برجستگی دایره‌ای شکل دیده می‌شود که دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج را درون خود دارد.

سی ۲۰ پلاس نوکیا - رنگ آبی

طبق اخبار منتشرشده، نوکیا سی 20 پلاس حسگر اثر انگشت ندارد؛ اما از قابلیت تشخیص چهره یا Face Unlock برای بازکردن قفل به‌کمک دوربین سلفی پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات گوشی شامل جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و باتری با ظرفیت ۴۹۵۰ میلی‌آمپرساعت است که از طریق پورت microUSB تا توان ۱۰ وات شارژ می‌شود.

نوکیا C20 پلاس در دورنگ مشکی و آبی به بازار عرضه خواهد شد و فروش آن با قیمت ۶۹۹ یوآن ( ۱۱۰ دلار / ۹۰ یورو) در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات