شیائومی گوشی‌های بیشتری را به MIUI 12.5 آپدیت کرد

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی با انتشار پستی در ویبو اعلام کرد گوشی‌های می 11، می 11 اولترا، می 11 پرو، می 10 اولترا، می 10 پرو، می 10 و می 9 SE به‌روزرسانی MIUI 12.5 را در چین دریافت کرده‌اند.
تبلیغات

شیائومی در مراسمی آنلاین که اواخر سال گذشته در چین برگزار شد، جدیدترین سری از گوشی‌هایی که به‌روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می‌کردند اعلام کرد. این شرکت طی چند وقت اخیر گفته است جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود را به تعداد بیشتری از گوشی‌های بین‌المللی اضافه می‌کند. آن‌طور که GSMArena گزارش می‌دهد، از اوایل ماه جاری میلادی نسخه‌ی پایدار MIUI 12.5 برای گوشی‌ شیائومی می 11 منتشر شده است. 

ساعاتی پیش حساب کاربری رسمی شیائومی در ویبو خبر خوب دیگری برای کاربران این شرکت اعلام کرد. به‌غیر از می 11، به‌روزرسانی MIUI 12.5 هم‌اکنون در حال انتشار برای می 11 اولترا، می 11 پرو، می 10 اولترا، می 10 پرو، می 10 و می 9 SE است. دارندگان تمامی این گوشی‌ها که در چین حضور دارند می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات به‌روزرسانی جدید را دریافت کنند. این افراد همچنین می‌توانند اندکی بیشتر منتظر بمانند تا به‌روزرسانی به‌شکل OTA به دستگاه آن‌ها برسد.

در ابتدا اعلام شده بود گوشی‌های مورد اشاره در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) به MIUI 12.5 مجهز می‌شوند، بااین‌حال به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان شیائومی توانسته‌اند زودتر از موعد مقرر MIUI 12.5 را برای گوشی‌ها بهینه کنند. 

شیائومی پیش‌تر گفته است نخستین گوشی‌های رام گلوبال که MIUI 12.5 را دریافت می‌کنند، می 11، می 10T، می 10T پرو، می 10 و می 10 پرو هستند. تمامی این گوشی‌ها در ماه جاری میلادی یا می ۲۰۲۱ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) به نسخه‌ی جدید رابط کاربری شیائومی مجهز می‌شوند. سپس در ماه ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد و تیر ۱۴۰۰) شاهد به‌روزرسانی گوشی‌های بیشتری به MIUI 12.5 خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات