هواوی محصولات پرچم‌دارش را در آسیا-اقیانوسیه عرضه خواهد کرد

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق تازه‌ترین گزارش، هواوی قصد دارد محصولات جدیدی شامل ساعت‌ هوشمند، مانیتور، گوشی هوشمند، ایرباد و لپ‌تاپ که در چین رونمایی کرده است، به بازار‌های بیشتری عرضه کند.
تبلیغات

هواوی، غول فناوری چینی، با وجود تحریم‌های شدید ایالات متحده در بخش گوشی هوشمند، همچنان به مقاومت ادامه می‌دهد. بر اساس گزارشی از Gizmochina، شرکت مذکور روز گذشته اعلام کرده است که انبوهی از محصولاتش را که شامل گوشی هوشمند، مانیتور، ایرباد، لپ‌ تاپ و ساعت هوشمند است، برای بازارهای آسیا-اقیانوسیه عرضه خواهد کرد. هواوی به‌ غیر از کشور اصلی خود (چین) که این محصولات را ارائه کرده، کشور‌های دیگر شامل هند، سنگاپور، اندونزی، استرالیا و ... را هدف قرار داده است.

این محصولات هواوی شامل، نوا ۸ آی، سری میت پد متشکل از میت پد پرو ۱۲٫۶ اینچی، میت پد پرو ۱۰٫۸ اینچی و میت پد ۱۱ و همچنین ساعت هوشمند سری واچ ۳ و هدفون کاملا بی‌سیم فری بادز ۴ را شامل می‌شود. هواوی از عرضه‌ی دو مانیتور رده‌بالای میت ویو و میت ویو جی‌تی برای بازارهای جدید نیز خبر داده است.

به غیر از نوا ۸ آی که به‌تازگی معرفی شده است، محصولات یاد‌شده قبلاً در چین معرفی شده‌اند. میت پد پرو ۱۲٫۶ اینچ، میت پد پرو ۱۰٫۸ اینچ، میت پد ۱۱ و سری واچ ۳ اولین محصولاتی هستند که از HarmonyOS 2 بهره می‌برند. سیستم‌عامل هواوی دارای مدیریت داده‌ و قابلیت برنامه‌ریزی وظایف است و به واچ ۳ و میت پد پرو این امکان را می‌دهد که با سایر دستگاه‌های هوشمند مانند گوشی، رایانه‌ی شخصی و مانیتور‌ هماهنگ شود. در مجموع، توانایی‌هایی که قابلیت بین دستگاهی به‌ ارمغان می‌آورد، بسیار زیاد است.

هواوی هنوز جزئیات در دسترس بودن و قیمت این محصولات در بازار‌های جدید را منتشر نکرده است. این شرکت چینی فقط اعلام کرده است هدفون کاملا بی‌سیم فری بادز ۴، سری واچ ۳، میت ویو، میت ویو جی‌تی، میت پد پرو ۱۰٫۸ و میت پد ۱۱ به‌زودی در سنگاپور عرضه خواهند شد؛ البته تنها به اعلام حضور این محصولات در بازار مذکور اشاره شده است و خریداران باید مدتی صبر کنند تا راهی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات