شایعه: گلکسی زد فلیپ 3 از نسل پیشین خود ۲۰۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود

سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
افشاگری در حساب توییتر خود علاوه بر برخی از مشخصات سخت‌افزاری گوشی تاشدنی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ، اشاره‌ای نیز به قیمت آن داشته است.
تبلیغات

سامسونگ خود را برای رویداد بزرگی آماده می‌کند؛ رویدادی که حواشی بسیاری به دنبال دارد و البته انتظار می‌رود محصولات متنوعی در آن معرفی شود. از جمله محصولات مورد نظر شرکت کره‌ای برای رونمایی در رویداد آتی می‌توان به گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی S21 FE اشاره کرد.

دو مدل از محصولات ذکرشده درواقع گوشی‌های تاشدنی بعدی سامسونگ هستند که در مقایسه با مدل‌های پیشین خود،  ویژگی‌های مختلفی به علاقه‌مندان ارائه خواهند کرد؛ برای مثال می‌توان به پشتیبانی از قلم استایلوس یا دوربین زیر صفحه‌نمایش اشاره کرد که اطلاعات منتشرشده از آن از کیفیت به‌مراتب بهتر تصاویر ثبت‌شده با دوربین سلفی نسبت به محصولات مشابه خبر می‌دهند.

اخیرا افشاگری به قیمت احتمالی گلکسی زد فلیپ ۳ اشاره کرده است که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت. GSMArena گزارش می‌دهد که افشاگری با نام کاربری FrontTron در توییتر، پستی منتشر کرده است که بر اساس آن، گلکسی زد فلیپ ۳ از مدل پیشین ۲۰۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود و با قیمت ۱۲۴۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

در توییت مذکور تنها به یک مدل اشاره شده است که رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی دارد. این افشاگر به ظرفیت‌های دیگر گلکسی زد فلیپ ۳ اشاره‌ای نکرده است؛ اما با در نظر گرفتن گزارش‌های قبلی، می‌توان گفت این محصول سامسونگ تنها در ظرفیت ذکرشده راهی بازار خواهد شد.

قیمت گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

در مقایسه با محصولاتی که اخیرا به بازار عرضه شده‌اند و همچنین احتمال افزایش قیمت محصولات به دلیل مشکلات ناشی از کمبود تراشه، می‌توان گفت کاهش ۲۰۰ دلاری قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ می‌تواند به فروش آن و استقبال گسترده‌تر طرفداران محصولات سامسونگ از گوشی تاشدنی نسل بعدی این شرکت کمک شایانی کند.

سامسونگ محصولی را به بازار عرضه خواهد کرد که نسبت به نسل پیشین خود با پیشرفت‌های چشمگیری همراه است و ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بیشتری دارد. در این بین، قیمت آن نیز نسبت به نسل پیشین کاهش یافته است تا کاربران بیشتری امکان خرید آن را داشته باشند. البته با در نظر گرفتن برچسب قیمت ۱۲۴۹ دلاری، گلکسی زد فلیپ ۳ همچنان محصولی گران‌قیمت محسوب می‌شود و احتمالا شمار زیادی از کاربران و علاقه‌مندان به محصولات سامسونگ توان خرید آن را نخواهند داشت.

سامسونگ در هدف‌گذاری که برای فروش گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ داشته است، انتظار دارد ۷ میلیون دستگاه از گوشی‌های تاشدنی بعدی خود بفروشد و به نظر می‌رسد کاهش قیمت ۲۰۰ دلاری گلکسی زد فلیپ ۳ یکی از راهکارهای شرکت کره‌ای برای تشویق کاربران به خرید محصولات جدید سامسونگ باشد.

انتظار می‌رود در کنار گلکسی زد فلیپ ۳، محصولات دیگری نیز معرفی شوند که از آن جمله می‌توان به گلکسی واچ ۴ اشاره کرد؛ ساعت هوشمندی که اولین گجت پوشیدنی در دست توسعه‌ی سامسونگ با WearOS 3.0 خواهد بود.

نظر شما کاربران زومیت در مورد قیمت احتمالی گلکسی زد فلیپ ۳ چیست؟ آیا از دیدگاه شما کاهش ۲۰۰ دلاری قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ نسبت به نسل پیشین آن می‌تواند به افزایش فروش محصول بعدی سامسونگ کمک کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات