بنچمارک گلکسی زد فولد 3 برخورداری آن از اسنپدراگون ۸۸۸ را تأیید می‌کند

شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
بنچمارکی از گلکسی زد فولد 3 منتشر شده است که مشخصات سخت‌افزاری آن از جمله مقدار رم و تراشه‌ی به‌کاررفته در این گوشی تاشوی سامسونگ را مشخص می‌سازد.
تبلیغات

انتظار می‌رود سامسونگ طی رویدادی از محصولاتی مانند گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فیلیپ ۳ و گلکسی S21 FE رونمایی کند. البته رویداد آینده‌ی شرکت کره‌ای تنها به معرفی تلفن‌های هوشمند خلاصه نمی‌شود و انتظار می‌رود محصولات دیگری از جمله سری گلکسی واچ ۴ و ایرباد بعدی سامسونگ رونمایی شود.

تاکنون اطلاعات مختلفی از محصولات آینده‌ی سامسونگ به‌خصوص گلکسی زد فولد ۳ منتشر شده است. یکی از این گزارش‌ها به مشخصات سخت‌افزاری گلکسی زد فولد ۳ اشاره دارد. GSMArena با انتشار فهرست بنچمارکی از گوشی تاشدنی بعدی سامسونگ به مشخصات سخت‌افزاری آن پرداخته است و می‌نویسد  گلکسی زد فولد ۳ با شماره مدل SM-F926U در گیک‌بنچ به چالش کشیده شده است.

در فهرست بنچمارک اشاره می‌شود که گلکسی زد فولد ۳ مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۱ است و مشخصات سخت‌افزاری مانند ۱۲ گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ دارد. این مدل که حدس زده می‌شود برای بازار چین و ایالات متحده در نظر گرفته شده باشد، توانسته است امتیاز ۱۱۲۴ را در آزمون تک‌هسته‌ای و امتیاز ۳۳۵۰ را در آزمون چندهسته‌ای به دست آورد.

متأسفانه اطلاعات دیگری در فهرست بنچمارک گیک‌بنچ گلکسی زد فولد ۳ مشاهده نمی‌شود؛ اما در گزارش دیگری ذکر شده است که این گوشی تاشدنی سامسونگ از قلم استایلوس، ارتباطات 5G و تراشه‌ی NFC پشتیبانی می‌کند. این اطلاعات توسط وب‌سایت رسمی FCC منتشر شده است و می‌توان صحت آن‌ها را تأیید کرد.

اطلاعات دیگری که در مورد گلکسی زد فولد ۳ داریم برخورداری آن از باتری با ظرفیت ۴۲۷۵ میلی‌آمپر ساعت است که امکان شارژ آن از طریق درگاه USB-C با فناوری شارژ ۲۵ وات وجود دارد. این محصول شرکت کره‌ای به دو صفحه‌نمایش با پنل AMOLED مجهز شده که صفحه‌نمایش کوچک‌تر از ابعاد ۶٫۲۳ اینچ و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از ابعاد ۷٫۵۵ اینچ برخوردار است.

در حالت استاندارد، کاربر با صفحه‌نمایش کوچک‌تر مواجه می‌شود که مستقل از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر کار می‌کند؛ اما با گسترده شدن گلکسی زد فولد ۳ کاربر می‌تواند به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر دسترسی داشته باشد. این محصول سامسونگ دارای پنج دوربین خواهد بود که شامل ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی زیر صفحه‌نمایش و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی دیگر در بالای صفحه‌نمایش کوچک‌تر می‌شود. 

گلکسی زد فولد ۳ به نحوی طراحی شده است که در زمان استفاده از هر یک از صفحه‌نمایش‌ها به دوربین سلفی دسترسی داشته باشید و برای ثبت تصاویر حرفه‌ای‌تر بتوانید از ماژول دوربین سه‌گانه بهره بگیرید. سامسونگ امید دارد که گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ با موفقیت در فروش مواجه شوند و جای خالی محصولی از سری گلکسی نوت را پر کنند. شرکت کره‌ای در هدف‌گذاری خود مشخص کرده  استکه می‌خواهد حداقل ۷ میلیون دستگاه از این گوشی‌های تاشدنی بفروشد. 

بنچمارک گلکسی زد فولد 3 سامسونگ
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات