تأیید گوشی هوشمند 4G هواوی با شارژ ۶۶ واتی توسط 3C

یک‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
جدیدترین اطلاعات منتشرشده از تأیید یک مدل گوشی هوشمند 4G هواوی با توانایی شارژ ۶۶ واتی توسط 3C خبر می‌دهند.
تبلیغات

به گزارش Gsmarena، انتظار می‌رود سری هواوی P50 در تاریخ ۷ مرداد (۲۹ جولای) به دنیا فناوری قدم بگذارد. این سری شامل مدل‌های P50 ،P50 پرو و P50 پرو پلاس خواهد بود. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، اکثر دستگاه‌های خانواده P50 تنها از LTE پشتیبانی می‌کنند. دلیل چنین مسئله‌ای این است که شرکت چینی در حال حاضر فقط مجاز به استفاده از تراشه‌های 4G کوالکام است؛ همچنین گفته می‌شود هواوی ‌روی یک نسخه 4G از این سری کار می‌کند.

این دستگاه احتمالا JAD-AL50 هواوی است که در وب‌سایت سازمان صدور گواهی 3C مشاهده شده. محصول مذکور احتمالاً نسخه معمولی هواوی P50 یا شاید نسخه 4G هواوی P50 پرو باشد. البته هیچ دلیل قابل قبولی در این مورد وجود ندارد و JAD-AL50 می‌تواند نوا ۹ باشد؛ زیرا هواوی در حال کار کردن روی این دستگاه است. نام این گوشی هوشمند هرچه باشد، در اطلاعات فهرست‌شده از آن به پشتیبانی از شارژ ۶۶ واتی اشاره شده است؛ دقیقا مانند سری میت ۴۰ با خروجی ۱۰ وات (۵ ولت، ۲ آمپر)، ۴۰ وات (۱۰ ولت، ۴ آمپر) و ۶۶ وات (۱۱ ولت، ۶ آمپر) که احتمالا کمی برای نوا ۹ بلندپروازانه به نظر می‌رسد.

گواهی گوشی جدید هواوی

JAD-AL50 اخیراً در وب‌سایت TENAA کنار نام HarmonyOS جدید هواوی نیز دیده‌ شده است. با توجه به اینکه سری P50 در آخرین رویداد HarmonyOS حضور داشت، دیدن نام این دو کنار هم زیاد شگفت‌آور نبود.

باید به این مسئله اشاره کرد که با وجود وضعیت موجود میان ایالات متحده آمریکا و هواوی و همچنین راه‌ حل جدید اسنپدراگون 4G، هنوز انتظار می‌رود خانواده P50 یک عضو 5G نیز در میان خود داشته باشد. به احتمال خیلی زیاد، این نسخه جدید از دسته P50 پرو پلاس یا P50 پرو خواهد بود و برای آن از تراشه Kirin 9000 5G استفاده خواهد شد.

گوشی جدید هواوی

جزئیات دیگری از خانواده هواوی P50 نیز به دست آمده است. اکنون می‌دانیم طراحی آن بسیار شبیه سری آنر ۵۰ خواهد بود و دوربین دایره‌ای بزرگی در پشت آن قرار دارد. احتمالا در قسمت پایینی یک دوربین تله پریسکوپی تعبیه شده است و بالای آن سه دوربین دیگر قرار دارند. شایعات از وجود حسگر تصویر سونی IMX800 یک اینچی به عنوان دوربین اصلی در P50 و P50 پرو خبر می‌دهند. همچنین گفته می‌شود احتمالا در دوربین‌های این خانواده یکی از بزرگ‌ترین لنزهای اولتراواید با سنسور ۱٫۱.۱۸ اینچی استفاده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات