تصاویر رندر هواوی P50 با دوربین شبیه مدل P50 پرو منتشر شد

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
با توجه به تصاویر رندر منتسب به هواوی P50، به ‌نظر می‌رسد این گوشی از همان طراحی عجیب دوربین P50 پرو استفاده می‌کند؛ ولی برخلاف آن، صفحه‌نمایش تخت ۶٫۳ اینچ دارد.
تبلیغات

روز گذشته تصاویر منتسب به هواوی پی 50 پرو (Huawei P50 Pro) منتشر شد و ساعاتی پیش شاهد افشای تصاویر رندر مدل استاندارد سری پی ۵۰ بودیم. براساس گزارش Android Authority، تصاویر رندر هواوی P50 توسط OnLeaks فاش شده است.

به ‌نظر می‌رسد هواوی در مدل استاندارد سری P50 سراغ همان زبان طراحی مدل P50 پرو رفته است؛ البته تفاوت‌های جزئی بین آن‌ها به ‌چشم می‌خورد. تصاویر رندر هواوی P50 مدل نقره‌ای‌رنگ گوشی را نمایش می‌دهند که تا حدی خاکستری به‌ نظر می‌رسد.

 OnLeaks ادعا می‌کند P50 دارای پنل شیشه‌ای در بخش پشتی است و فریم فلزی آن در مقایسه ‌با فریم  P50 پرو انحنای کمتری دارد. همین موضوع باعث شده است P50 پرو مرغوب‌تر از مدل عادی به ‌نظر برسد.

ادعا شده که هواوی P50 دارای ابعاد ۱۴۸٫۹ در ۷۱٫۰۶ در ۸٫۵ میلی‌متر است که با احتساب برآمدگی پنل پشتی، ضخامت گوشی به ۱۰٫۶ میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند. برخلاف P50 پرو که گفته می‌شود از صفحه‌نمایش خمیده استفاده می‌کند، P50 دارای صفحه‌نمایش تخت ۶٫۳ اینچ است که حاشیه‌های اطراف آن کمی بیشتر به ‌نظر می‌رسد.

همان‌طور که در تصاویر رندر منتسب به P50 پرو دیدیم، به ‌نظر می‌رسد این گوشی قرار است دوربین سلفی دوگانه را کنار بگذارد و در بخش بالایی صفحه‌نمایش از حفره‌ی دایره‌ای‌ برای میزبانی از یک دوربین سلفی استفاده کند. 

در حال حاضر هیچ جزئیاتی درباره‌ی مشخصات فنی دوربین هواوی P50 اعلام نشده است؛ اما براساس شایعه‌ها،هواوی قصد دارد در این دستگاه از حسگر بزرگ یک اینچ استفاده کند. در پنل پشتی هواوی P50 و هواوی P50 پرو شاهد شیشه‌ی دایره‌ای‌شکل بزرگ تاریک هستیم که احتمالا درون آن‌ بیش از یک دوربین یافت شود. این طراحی کاملا جدید است و قطعا شاهد نظرات متفاوتی درباره‌ی آن خواهیم بود.

طبق شایعه‌ی جدید، هواوی P50 دو اسپیکر دارد که در فریم بالایی و پایینی قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در زیر صفحه و فرستنده‌ی مادون قرمز در لبه‌ی بالایی باشد. به ‌نظر می‌رسد در سری هواوی P50 خبری از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیست. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات