گلکسی S21 FE احتمالا در چهار رنگ جذاب عرضه خواهد شد

شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اخیرا تصویر رندر مطبوعاتی گلکسی S21 FE منتشر شده است که این گوشی سامسونگ را در چهار رنگ بنفش، سفید، سبز و خاکستری به تصویر می‌کشد.
تبلیغات

سامسونگ در سال ۲۰۲۱ قصد دارد نسخه‌ی فن ادیشن سری محبوب گلکسی S21 را رونمایی کند. به‌ گزارش Androidauthority و به‌ لطف منبعی ناشناس که با Android Headlines کار می‌کند، تصویر رندر مطبوعاتی گوشی مذکور منتشر شده است که جزئیات طراحی آن را نشان می‌دهد. با بررسی تصویر منتشرشده از گلکسی S21 FE سرانجام می‌توانیم به نتیجه‌گیری‌هایی نسبتاً مطمئنی برسیم.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، به احتمال قریب به یقین نام این گوشی گلکسی S21 FE است و طراحی آن با تصاویر رندری که قبلاً دیده‌ایم مطابقت دارد. به‌ نظر می‌رسد گلکسی S21 FE در چهار رنگ بنفش، سفید، سبز و خاکستری عرضه خواهد شد؛ در صورتی که نسل قبلی آن، یعنی گلکسی S20 FE در ۶ رنگ سورمه‌ای، بنفش روشن، سبز روشن، قرمز، نارنجی و سفید راهی بازار شده بود.

در مجموع با استناد به رنگ‌های ارائه‌شده و گزارش‌های قبلی، تنها از زمان معرفی و قیمت این محصول چیزی نمی‌دانیم؛ البته با انتشار این اخبار می‌توان پیش‌بینی کرد که به زمان رونمایی نزدیک شده‌ایم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات