آنر X20 SE با تراشه دایمنسیتی 700 و شارژ سریع ۲۲٫۵ وات معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشر شده، فروش گوشی هوشمند آنر X20 SE در چهار رنگ مختلف تنها در چین با قیمت ۱۷۹۹ یوآن (حدود ۲۸۰ دلار) آغاز می‌شود.
تبلیغات

پس از اخباری که چند‌ روز پیش درباره‌ی تصویر آنر X20 SE که به‌ نظر می‌رسید در فروشگاهی گرفته شده است منتشر کردیم، سرانجام به‌صورت رسمی از این گوشی رونمایی شد. به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، آنر X20 SE به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک و سه دوربین در پشت مجهز شده است و فقط در چین به‌ فروش خواهد رسید؛ اما امیدواریم اکنون که آنر به‌عنوان برند تجاری مستقل شناخته می‌شود، به سایر بازار‌های جهانی راه پیدا کند.

رنگ‌های آنر ایکس ۲۰ اس ای

طبق گزارش منتشرشده، آنر X20 SE دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی و رزولوشن +Full HD است و در بالای نمایشگر حفره‌ی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. پنل گوشی مذکور از نوع LCD است،و اسکنر اثر انگشت آن در سمت راست بدنه وجود دارد که به ‌عنوان دکمه‌ی پاور نیز عمل می‌کند.

دوربین‌ سه‌گانه در پشت شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره و ماکرو هستند. این گوشی با تراشه‌ی مدیاتک و ۶ یا ۸ گیگابایت رم همراه است و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت در اختیار کاربر قرار می‌دهد. آنر X20 SE شیار کارت microSD ندارد؛ اما به دو اسلات نانوسیمکارت و فناوری 5G مجهز است.

فناوری فایوجی در آنر ایکس ۲۰ اس ای

انرژی آنر X20 SE از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌‌شود و از شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی یادشده با Magic UI 4.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ ارائه می‌شود. از آنجا که این گوشی فقط در چین در دسترس است؛ از خدمات گوگل برخوردار نخواهد بود.

آنر X20 SE دارای چهار رنگ مشکی، سبز، رزگلد و نقره‌ای است و بسته به نوع رم انتخاب‌شده با قیمت ۱۷۹۹ یوآن (۲۸۰ دلار) یا ۱۹۹۹ یوآن (۳۱۰ دلار) به فروش می‌رسد.

رنگ‌های آنر ایکس ۲۰ اس ای-۲
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات