تصاویر آنر X20 SE با دوربین سه‌گانه منتشر شد

دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، آنر X20 SE محصولی میان‌رده خواهد بود که با صفحه‌نمایش LCD‌ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، به‌زودی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

آنر با عرضه‌ی سری آنر ۵۰ موفقیت بسیار خوبی به‌ دست آورده است و در همین رابطه، چند روز پیش گزارش شد که در اولین لحظه‌ی فروش، ۵۰۰ میلیون یوآن (بیش از ۷۷ میلیون دلار) آنر ۵۰ فروخته است. حالا این شرکت چینی در حال آماده‌سازی محصول دیگری با نام آنر X20 SE است که تصاویری از آن به‌ نمایش گذاشته شده.

رنگ صورتی آنر x20-se

به‌ گزارش Gizmochina، آنر X20 SE گوشی میان‌رده‌ای محسوب می‌شود که به صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی LCD‌، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده است. این گوشی از دوربین‌ اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پنل پشت و شارژ سریع ۲۲٫۵ وات بهره می‌برد.

تصاویری که توسط Digital Chat Station در ویبو منتشر شده است، نشان می‌دهد آنر X20 SE در دو رنگ گرادیانت صورتی و سبز در دسترس خواهد بود که بسیار زیبا هستند.

رنگ سبز آنر x20-se

آنر X20 SE دارای دوربین سلفی حفره‌ای است و حاشیه‌های بسیار نازکی در سه‌ طرف دارد؛ اما در لبه‌ی پایین بدنه، حاشیه کمی ضخیم است. در قسمت پشت، دوربین‌ سه‌گانه داخل قابی بیضی‌شکل قرار گرفته‌ است و رنگی مشابه سایر قسمت‌های بدنه دارد که به زیبایی ظاهر کلی گوشی کمک کرده است.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی آنر X20 SE وجود ندارد؛ اما به‌ نظر می‌رسد تصاویر در یک فروشگاه گرفته شده است که می‌توان پیش‌بینی کرد به‌ زمان معرفی این گوشی آنر نزدیک شده‌ایم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات