سامسونگ برای برخی از محصولات پرچمدار خود، پنج سال بروزرسانی امنیتی ارائه می‌دهد

چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ تصمیم دارد سیاست به‌روزرسانی امنیتی پنج‌ساله‌ی اندروید را برای بعضی از پرچم‌دارهای سازمانی خود ارائه بدهد.
تبلیغات

سامسونگ تاکنون در مورد ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های به‌موقع نرم‌افزاری برای گوشی‌های خود بسیار موفق عمل کرده است. این شرکت کره‌ای مغرور از دستاوردهای خود، قول داده که پنج سال به‌روزرسانی امنیتی اندروید را برای برخی از پرچمداران کنونی و قدیمی خود ارائه بدهد؛ اما شرایطی برای دریافت این به‌روزرسانی‌ها وجود دارد.

به گزارش Androidauthority، فهرست دستگاه‌هایی که واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی پنج‌ساله‌ی سامسونگ هستند شامل نسخه‌های سازمانی سری‌های Galaxy S20،اGalaxy S21،اGalaxy Note 20،اGalaxy XCover 5 و Galaxy Tab Active 3 است. تمام دستگاه‌های سازمانی دیگر و همچنین سایر گوشی‌های سامسونگ که پس از سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸  تولید شده‌اند، به جای پنج سال، چهار سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کنند.

گوشی‌های هوشمند سازمانی سامسونگ برای کسب‌وکارهای بزرگ در نظر گرفته شده‌اند. این دستگاه‌ها می‌توانند با نرم‌افزارها و برنامه‌های اختصاصی کاری، توسط شرکت‌ها برنامه‌ریزی و مدیریت شوند سامسونگ آن‌ها را به Knox Suite مجهز کرده است که به‌عنوان مرکز فرماندهی موبایل برای شرکت‌ها عمل می‌کند. در برخی از کشورها می‌توانید به‌راحتی گوشی‌های هوشمند سازمانی سامسونگ را به‌صورت آنلاین خریداری کنید؛ اما با توجه به اینکه به نرم‌افزارهای سازمانی نصب‌شده روی آن نیازی پیدا نخواهید کرد، احتمالا ترجیح خواهید داد نسخه‌ی معمولی را تهیه کنید.

 احتمال دارد سامسونگ پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را برای مدل‌های غیر سازمانی خود نیز ارائه بدهد

سامسونگ می‌گوید در این دوره‌ی پنج‌ساله به‌روزرسانی امنیتی، بسته‌های به‌روزرسانی به‌صورت ماهانه و فصلی به محصولات پرچم‌دار سازمانی ارائه خواهد شد. احتمال زیادی نیز وجود دارد که با وجود وعده‌ی پشتیبانی امنیتی چهارساله‌ از محصولات غیر سازمانی، سامسونگ این مدت را به پنج سال تغییر بدهد. این شرکت پیش از این برای بعضی از محصولات سازمانی خود به‌روزرسانی امنیتی چهارساله ارائه داده بود؛ ولی نسخه‌های عادی گلکسی اس 6، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 8  همگی به مدت چهار سال از تاریخ عرضه خود به‌روزرسانی دریافت کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات