جدیدترین رندرهای Galaxy Z Flip 3 فاش شد

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
دیدترین رندرهای Galaxy Z Flip 3 منتشر شده است که اطلاعات دقیق‌تری از این گوشی هوشمند دراختیارمان قرار می‌دهد.
تبلیغات

به‌گزارش Androidauthority، هفته گذشته ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای فناوری، اولین رندرهای رسمی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3، گوشی‌های هوشمند آینده سامسونگ را  منتشر کرد. حال، رندرهای بیشتری از Galaxy Z Flip 3 آنلاین منتشر شده است که با آن‌ها می‌توان جایگزین یکی از گوشی‌های برتر سامسونگ را بیشتر بررسی کرد.

طراحی سامسونگ Galaxy Z Flip 3

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، این گوشی هوشمند جذاب در رنگ‌های مختلف موجود خواهد بود؛ ازجمله بژ، سیاه، آبی تیره، سبز تیره، خاکستری، بنفش روشن، صورتی و سفید. به‌نظر می‌رسد این گوشی از طراحی دو‌رنگ (two-tone) برخوردار است و صفحه‌نمایش دوم و دوربین عمودی بیرونی آن در صفحه‌ای سیاه قرار دارد. این ویژگی از پشت به تلفن جلوه‌ای چشمگیر می‌بخشد؛ خصوصا وقتی با رنگ روشن‌تری همراه شود.

علاوه‌بر جزئیات رنگی، تصاویر فاش‌شده برخی نقاط تاریک عناصر دیگر طراحی را روشن ‌می‌کنند. سمت راست گوشی هوشمند جدید سامسونگ حسگر اثرانگشت و کنار آن دکمه تنظیم صدا قرار دارد. همچنین، ظاهرا از همان سیستم تاشو به‌کاررفته در نسخه اول Z Flip در آن استفاده شده است. در پایین این گوشی، درگاه USB-C و اسپیکر قرار دارد و در آن جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری دیده نمی‌شود که این مسئله پیش‌بینی‌شدنی بود.

مشخصات سامسونگ ‌Galaxy Z Flip 3

جزئیات منتشرشده از مشخصات این دستگاه اطلاعاتی درباره نمایشگر نسل جدید گلکسی فلیپ را نیز شامل می‌شود. از قرار معلوم صفحه‌نمایش این دستگاه ۱٫۹ اینچ است که بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش ۱٫۲ اینچی استفاده‌شده در اولین Galaxy Z Flip است. به‌نظر می‌رسد صفحه‌نمایش داخلی ۶٫۷ اینچی آن با نسبت ابعاد ۲۵:۹ ثابت مانده است؛ البته ممکن است صفحه‌نمایش مذکور دوربینی زیر نمایشگرش جای داده باشد. هیچ حفره‌ای روی صفحه‌نمایش رندرهای منتشر‌شده دیده نمی‌شود؛ در‌نتیجه احتمال استفاده سامسونگ از طراحی این‌چنینی برای دوربین افزایش پیدا می‌کند.

از طراحی نسل جدید گوشی تاشو گلکسی که بگذریم، انتظار می‌رود در این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 888 و باتری حجیم‌تر استفاده شود. در‌حال‌حاضر، مشخصات دوربین‌های عقب و دوربین زیر نمایشگر مشخص نیست. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده از فهرست FCC، مشخص شده است که گوشی هوشمند مذکور از انتقال برق بی‌سیم ۹ واتی، شارژ بی‌سیم، NFC و MST پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند هنوز مشخص نیست در آن فناوری بی‌سیم UWB نیز دیده شود یا خیر.

 رندر Galaxy Z Flip 3
 رندر Galaxy Z Flip 3

اطلاعات مربوط به نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ به‌سرعت در حال مشخص‌شدن است؛ بنابراین، باید منتظر جزئیات بیشتری از این دستگاه باشیم. انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید سامسونگ درکنار Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Watch 4 و Galaxy Buds 2 در رویداد آگوست سامسونگ معرفی شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره طراحی Galaxy Z Flip 3 چیست؟ آیا آن را دوست دارید یا مدل‌های قبلی را ترجیح می‌دهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات