بنچمارک منتسب به وان پلاس نورد 2 در فضای مجازی قرار گرفت

دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
بنچمارک محصولی از وان‌پلاس به نام وان‌پلاس نورد 2 منتشر شده است که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند شرکت چینی مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک است.
تبلیغات

شایعات و گزارش‌ها در مورد محصولات جدید وان‌پلاس تمامی ندارد. برند چینی کار خود را با معرفی گوشی‌ هوشمند بالارده برای رقابت با پرچم‌داران شرکت‌های مطرح شروع کرد؛ اما مدتی است وارد بازار تلفن‌ هوشمند میان‌رده و پایین‌رده شده تا سهمی از بازار پرسود این محصولات نیز داشته باشد.

برند چینی برای چنین اقدامی، سری نورد را معرفی کرده است که شامل محصولات متنوعی می‌شود. یکی از این تلفن‌های هوشمند که به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد، وان‌پلاس نورد ۲ نام دارد. GSMArena با انتشار بنچمارکی از محصول جدید وان‌پلاس، گزارش می‌دهد که نورد ۲ احتمالا از تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک استفاده خواهد کرد.

از نظر توان پردازشی می‌توان گفت دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک ضعیف‌تر از اسنپدراگون ۸۷۰ است. بر اساس نتایج آزمایش‌های NonoReview، دایمنسیتی ۱۲۰۰ در اکثر مقایسه‌ها نتوانسته است امتیازی بالاتر از اسنپدراگون ۸۷۰ ساخت کوالکام کسب کند. البته مواردی مانند قیمت ارزان‌تر می‌تواند به کاهش هزینه‌های وان‌پلاس نورد ۲ کمک کند تا با قیمت مناسب برای اکثر کاربران روانه‌ی بازار شود.

وان‌پلاس نورد ۲ دارای ۸ گیگابایت رم است و البته امکان دارد مدلی با رم بیشتر یا ظرفیت‌های مختلف حافظه‌ی ذخیره‌سازی از آن به بازار عرضه شود. در هر صورت انتظار می‌رود وان‌پلاس این محصول را پیش از سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه کند. در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از نورد ۲ وجود دارد؛ اما آنچه فهرست بنچمارک مشخص می‌سازد، برخورداری محصول برند چینی از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ است. در نظر داشته باشید که تصویر قرار گرفته در بالای متن متعلق به وان‌پلاس نورد است و امکان دارد نسخه‌ی بعدی از نظر طراحی ظاهری متفاوت از وان‌پلاس نورد باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات