گلکسی زد فلیپ 3 به مرحله تولید انبوه رسیده است

شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها نشان می‌دهد سامسونگ پس از رساندن گلکسی زد فولد 3 به مرحله تولید انبوه، به‌سراغ گلکسی زد فلیپ 3 رفته و روی تولید آن متمرکز شده است.
تبلیغات

مدتی است که اطلاعات مختلفی درباره گوشی‌های تاشو نسل بعدی سامسونگ در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ محصولاتی که جایگزین مدل‌های فعلی خواهند شد و انتظار می‌رود ویژگی‌های مختلفی نیز دراختیار علاقه‌مندان قرار دهند. 

درحال‌حاضر، می‌دانیم سامسونگ برای معرفی گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ و حداقل دو مدل از سری گلکسی واچ ۴ در هفته‌های آینده آماده می‌شود؛ البته گمان می‌رود گلکسی S21 FE نیز جزو این محصولات باشد. بااین‌حال، شایعات مختلفی درباره گلکسی S21 FE وجود دارد. در برخی گزارش‌ها، آمده است تعدادی از ویژگی‌های سری نوت به گلکسی S21 FE افزوده خواهد شد و در برخی گزارش‌ها، ذکر شده است سامسونگ تولید این محصول را متوقف کرده و برنامه‌ای برای عرضه‌اش ندارد.

با وجود این اخبار ضد‌و‌نقیض‌، سرنوشت گلکسی S21 FE همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است تا اطلاعات بیشتری درباره آینده‌اش منتشر شود. در‌این‌بین طبق برخی اخبار، گلکسی زد فلیپ ۳ نیز مانند گلکسی زد فولد ۳ به مرحله تولید انبوه رسیده و انتظار می‌رود تا زمان معرفی محصولات جدید سامسونگ، تعداد درخورتوجهی از گوشی‌های تاشو نسل بعدی شرکت کره‌ای تولید شود.

GSMArena گزارش می‌دهد سامسونگ سفارش تولید ۵۰ تا ۷۰ هزار دستگاه گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را به کارخانه‌های خود سپرده است و قصد دارد ۷ میلیون دستگاه از آن‌ها را تولید کند. با اینکه مشخص نشده دقیقا چه تعداد از ۷ میلیون دستگاه گوشی هوشمند تولیدشده به محصولات جدید سامسونگ اختصاص می‌یابد، شرکت کره‌ای می‌خواهد تا پیش از زمان عرضه گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به بازار، به این ظرفیت تولید برسد و ازنظر موجودی گوشی‌های تاشو، در زمان عرضه مشکلی نداشته باشد.

سامسونگ هنوز زمان رونمایی و عرضه محصولات جدیدش را منتشر نکرده است؛ اما طبق شایعات، گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در ۳ آگوست (۱۲ مرداد) معرفی و ۲۷ آگوست (۵ شهریور) به بازار عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات