گلکسی S21 FE سامسونگ از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
تأییدیه سازمان صدور گواهینامه‌ی 3C چین نشان می‌دهد که گلکسی اس ۲۱ اف ای از فناوری ارتباطی 5G و شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد و احتمال دارد با شارژر درون جعبه عرضه نشود.
تبلیغات

انتظار می‌رفت گلکسی اس ۲۱ اف ای (Galaxy S21 FE) در کنار گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ در هفته‌ی اول آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) رونمایی شود؛ اما در گزارشی اعلام شد که سامسونگ عرضه‌ی گلکسی اس ۲۱ اف ای را به دلیل مشکلاتی در روند تولید به تعویق انداخته و به فصل پاییز موکول کرده است. براساس تازه‌ترین اخبار، اکنون گلکسی اس ۲۱ اف ای در حال تولید است و از مرحله‌ی صدور گواهینامه‌ی CCC در چین عبور کرده.

گواهی 3c گلکسی اس ۲۱ اف ای

روز گذشته نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی اس ۲۱ اف ای با شماره‌ مدل SM-G9900 از سازمان صدور گواهینامه CCC چین که با نام 3C نیز شناخته می‌شود، تأییدیه دریافت کرد. فهرست مذکور نشان می‌دهد که این گوشی‌ هوشمند از فناوری اتصال فایوجی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات برخوردار خواهد بود. از طرفی دیگر احتمال دارد شارژر گوشیدر جعبه‌ی گلکسی اس ۲۱ اف ای قرار نداشته باشد؛ اما با شارژر ۲۵ واتی EP-TA800 سامسونگ کاملاً سازگار خواهد بود.

شارژر گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ

در گزارشی اعلام شده است که سامسونگ به‌ دلیل کمبود باتری و شاید تراشه، مجبور به توقف تولید و عرضه‌ی گلکسی اس ۲۱ اف ای شده است؛ اما غول کره‌ای در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که هنوز چنین اقدامی صورت نگرفته است. البته با توجه به اینکه هنوز هیچ‌گونه تبلیغات بازاریابی منتشر نشده و توسعه‌ی سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی عقب افتاده، همچنان احتمال تأخیر عرضه به قوت خود باقی است.

مشخصات احتمالی گلکسی اس ۲۱ اف ای

به نقل از Sammobile، گلکسی اس ۲۱ اف ای از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی اینفینیتی-او (بریدگی به‌صورت حفره در بالای صفحه‌نمایش) با رزولوشن +FullHD و فناوری +HDR10، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. این گوشی احتمالاً به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسل در عقب مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۱ اف ای با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ در نسخه‌‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت راهی بازار شود.

قدرت نرم‌افزاری گلکسی اس ۲۱ اف ای را احتمالاً One UI 3.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ تأمین خواهد کرد. از دیگر مشخصات گوشی یادشده می‌توان به گواهی IP67‌ و IP68، بلندگوهای استریو، سامسونگ پی، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵، NFC، پورت USB Type-C و جی‌پی‌اس اشاره کرد. وظیفه‌ی تأمین انرژی گلکسی اس ۲۱ اف ای را باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده خواهد داشت و به نظر می‌رسد بدنه‌ی گوشی از جنس پلاستیک و محافظ جلو شیشه‌ای باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات