لایکا گوشی هوشمند لایتز فون 1 را برای بازار ژاپن معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
لایکا از گوشی هوشمندی با نام لایتز فون 1 و سخت‌افزار مشابه شارپ Aquos R6  رونمایی کرده است  و آن را به بازار ژاپن عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

به گزارش GSMArena، لایکا اولین گوشی هوشمند خود برای بازار ژاپن را معرفی کرده است و در نظر دارد با همکاری سافت‌بانک، آن را راهی بازار این کشور آسیایی کند. محصول جدید لایکا که لایتز فون ۱ - (Leitz Phone 1) نام دارد، مشخصات سخت‌افزاری تقریبا مشابه گوشی هوشمند شارپ Aquos R6 دارد و تنها تفاوتی که می‌توان بین دو محصول یافت، نوع طراحی ماژول دوربین اصلی در پنل پشتی است.

برخلاف آنچه در تلفن هوشمند شارپ مشاهده کردیم، لایتز فون ۱ دارای ماژولی با طراحی دایره‌ای است که دوربین اصلی در مرکز ماژول و سایر حسگرها در اطراف دوربین اصلی قرار می‌گیرند. لایتز فون ۱ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی با پنل IGZO OLED است که مشخصاتی مانند رزولوشن ۲۷۳۰ در ۱۲۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز دارد.

در پنل پشتی گوشی لایکا می‌توان به ماژول دوربین دسترسی داشت که دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی با ابعاد ۱ اینچ دارد. این دوربین از گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f٫1.9 و فاصله کانونی ۱۹ میلی‌متری برخوردار است. در پنل جلویی گوشی دوربین سلفی ۱۲٫۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است که بالای صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد.

نمای پشت گوشی هوشمند لایکا لایتز فون 1

محصول جدید لایکا دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از مشخصاتی مانند تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند؛ البته امکان افزایش ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به لطف استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو SD وجود دارد. لایتز فون ۱ مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۱ است که رابط کاربری اختصاصی لایکا روی آن اجرا می‌شود. 

از ویژگی‌‌های مفید و کارآمد لایتز فون ۱ می‌توان به برخورداری از گواهی IP68 اشاره کرد. این ویژگی به معنی مقاومت محصول جدید لایکا در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گردوغبار است. انتظار می‌رود محصول جدید لایکا با قیمتی معادل ۱۷۰۰ دلار به‌زودی روانه‌ی بازار ژاپن شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات