تماشا کنید: ویدئوی جعبه‌گشایی گلکسی M32 سامسونگ پیش از معرفی

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، گلکسی ام ۳۲ به‌طور رسمی در تاریخ ۳۱ خرداد راهی بازار هند خواهد شد؛ اما قبل از این رویداد، ویدئویی از جعبه‌گشایی آن منتشر شده است.
تبلیغات

مشخصات کامل گلکسی اس ۳۲ پیش از معرفی توسط سامسونگ منتشر شده است و حتی چند روز پیش جزئیات قیمت‌گذاری این گوشی را مشاهده کردیم. به گزارش جیاسامآرنا، گوشی مذکور در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد ۱۴۰۰) به‌صورت رسمی در هند عرضه خواهد شد. اخیراً ویدئویی از جعبه‌گشایی گلکسی ام ۳۲ منتشر شده است که شامل یک شارژر ۱۵ وات (EP-TA200) و کابل USB A-to-C است و نمای کلی گوشی را از تمام جهات نشان می‌دهد.

ویدئوی مذکور نشان می‌دهد که گلکسی ام ۳۲ مانند سایر دستگاه‌ها از One UI بهره می‌برد این گوشی سری M سامسونگ در کنسول گوگل پلی نیز فهرست شده است که یک تراشه‌ی MT6769T مدیاتک را نشان می‌دهد که باید هلیو G80 باشد. پیش‌ از این شنیده بودیم گلکسی ام ۳۲ به تراشه‌ی G85 مجهز خواهد شد؛ آما سرعت کلاک پردازنده‌ی گرافیکی (950 مگاهرتز) به این معنی است که درواقع از تراشه‌ی G80 استفاده شده. این تراشه با ۶ گیگابایت رم هماهنگ می‌شود و احتمالاً نسخه‌ی ۴ گیگابایتی نیز خواهد داشت.

گلکسی ام ۳۲ سامسونگ در سه رنگ

طبق اطلاعات فاش‌شده‌ و سایر مشخصات رسمی که می‌دانیم، ام ۳۲ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح +1080p است. دوربین سلفی این گوشی به‌صورت قطره‌ای با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل تعبیه شده است و در پنل پشت از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسل اولتراواید و دوربین ماکرو و عمق‌سنج ۵ مگاپیکسل بهره می‌برد. گوشی یادشده ازطریق کارت microSD قابل ارتقا است و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت دارد. انرژی گلکسی ام ۳۲ را باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌کند؛ البته ظرفیت بالای باتری یکی از جذابیت‌های اصلی سری M محسوب می‌شود و این مورد ناامیدکننده نیست.

گلکسی ام ۳۲ سامسونگ به‌طور رسمی از روز دوشنبه عرضه خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود قیمتی بین ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار روپیه (۲۰۵ تا ۲۷۰ دلار) داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات