گوشی جدید تاشو شیائومی با تراشه‌ اسنپدراگون 888، سه‌ماهه‌ چهارم ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
طبق تازه‌ترین اخبار، انتظار می‌رود نسخه بعدی می میکس فولد شیائومی در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی (بین مهر تا دی ۱۴۰۰) عرضه شود.
تبلیغات

به‌نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، شیائومی اولین گوشی هوشمند تاشو خود را مارس امسال (فروردین ۱۴۰۰) به بازار عرضه کرد. اکنون طبق ادعایی جدید و آخرین گزارش اخبار، شرکت چینی در حال کار روی نسخه‌های بعدی این گوشی است. به‌گفته‌ یکی از منابع، گوشی جدید شیائومی از تراشه‌ اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. نکته مهم دیگر آن است که گوشی یادشده لولای بهبودیافته‌ای خواهد داشت.

گفته می‌شود تمامی ساختار داخلی می میکس فولد (Mi Mix Fold) در حال آزمایش و بررسی است. گوشی تاشو جدید شیائومی از یک لولای داخلی و دو صفحه‌نمایش برخوردار است که نمایشگر بزرگ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در داخل قرار دارد و وظیفه ساخت آن را سامسونگ برعهده گرفته است. نمایشگر کوچک نیز در قسمت خارجی قرار خواهد گرفت که نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد و سازنده‌اش شرکت چینی Visionox است.

با این تفاسیر، بسیاری از جزئیات گوشی می میکس فولد جدید شیائومی مانند دوربین و حافظه‌ ذخیره‌سازی و نسخه‌ی MIUI دردسترس نیست. مهم‌تر از همه، هنوز نمی‌دانیم این گوشی در خارج از چین نیز عرضه خواهد شد یا مانند می میکس فولد فعلی فقط روانه بازار چین می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات