نوکیا C01 پلاس با اندروید 11 گو ادیشن در سکوت کامل خبری معرفی شد

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس تازه‌ترین اخبار، نوکیا جدید‌ترین گوشی هوشمند اقتصادی خود، یعنی C01 Plus را رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش ۵٫۴۵ اینچی و یک گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.
تبلیغات

به‌نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، نوکیا به‌تازگی جدید‌ترین گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌اش را با نام C01 Plus معرفی کرده که دقیقا شبیه به نوکیا C1 Plus است. گوشی جدید نوکیا از ویژگی‌هایی مانند سیستم‌عامل اندروید ۱۱ گو ادیشن (Go Edition) و تراشه‌ مرکزی هشت‌هسته‌ای و پشتیبانی از دو‌ سیم‌کارت برخوردار است.

نوکیا C01 پلاس به صفحه‌نمایش ۵٫۴۵ اینچی با وضوح HD پلاس و نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده است؛ یعنی حاشیه‌هایی در بالا و پایین گوشی وجود دارد. در قسمت بالای پنل جلویی گوشی، حسگر ۵ مگاپیکسلی دوربین سلفی به‌همراه فلاش LED و حفره‌ای برای بلندگو قرار گرفته است و در قسمت پایین، نام نوکیا به‌چشم می‌خورد. گوشی اقتصادی نوکیا در پنل پشت میزبان دوربین ۵ مگاپیکسلی به‌همراه فلش است.

رنگ‌های گوشی اقتصادی نوکیا C01 پلاس

جدیدترین گوشی نوکیا به تراشه Unisoc SC9863A و یک گیگابایت حافظه رم و شانزده گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز است؛ اما از درگاه کارت microSD با قابلیت ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. گوشی مذکور اسکنر اثرانگشت ندارد؛ اما از قابلیت تشخیص چهره برخوردار است؛ بنابراین، نوعی فناوری حفاظت از داده‌های بیومتریک دارد.

نوکیا C01 پلاس در فروشگاه آنلاین نوکیا روسیه در دو رنگ بنفش و آبی به قیمت ۶۴۹۰ روبل (برابر با ۹۰ دلار یا ۷۵ یورو) برای پیش‌خرید موجود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات