هواوی طراحی سری P50 را با دوربین منحصر‌به‌فرد تأیید کرد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
هواوی در رویداد ویژه‌‌ای که امروز برگزار کرد، تصویری از سری P50‌ را نشان داد که دوربین عقب آن طراحی چشم‌‌نوازی دارد.
تبلیغات

به‌گزارش Androidauthority، سرانجام رویداد ویژه هواوی برگزار شد و غول فناوری چینی تعداد زیادی محصول شامل تبلت‌ و ساعت هوشمند و سیستم‌عامل اختصاصی خود، یعنی HarmonyOS را رونمایی کرد. در اواخر رویداد، هواوی طرحی از سری P50‌ هواوی، گوشی‌‌های هوشمند موردانتظار خود، نشان داد.

جای تعجب نیست که تصویر رسمی این گوشی به رندر‌هایی بسیار نزدیک است که ماه‌ها پیش، استیو همرستوففر منتشر کرده بود. ماژول دوربین عقب از دو حلقه بزرگ تشکیل شده که درون این حلقه‌ها چهار حسگر تعبیه شده است. طبق ادعای هواوی، سری P50 بسیار نازک هستند و ازآنجاکه برآمدگی دوربین عقب بسیار کم است، این ادعا را باور داریم. به‌نظر می‌رسد گوشی مذکور در رنگ طلایی عرضه می‌شود که ازنظر ظاهری جلوه خاص و ویژه‌ای دارد.

با این تفاسیر، هواوی نتوانست جزئیات دقیقی درباره عرضه‌ رسمی این گوشی ارائه دهد. مترجم انگلیسی رویداد سخنان ریچارد یو، مدیر‌عامل هواوی را این‌گونه تفسیر کرد: «به‌دلایلی که همه از آن مطلع‌اید، هنوز تاریخ رسمی عرضه‌ مشخص نشده است؛ اما می‌کوشیم این محصول بی‌نظیر را هرچه سریع‌تر دردسترستان قرار دهیم.» این‌ها صحبت‌های یو درباره سری هواوی پی ۵۰ بود و امیدوارم به‌زودی اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات