ایسوس گوشی هوشمندی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی خواهد کرد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
ایسوس تلفن هوشمندی در سازمان TENAA به ثبت رسانده است که گفته می‌شود گوشی گیمینگ بعدی این شرکت با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود.
تبلیغات

اواخر سال ۲۰۲۰ گزارشی در مورد گوشی گیمینگ بعدی ایسوس منتشر شد که طبق آن، کوالکام و ایسوس طی همکاری مشترکی می‌خواهند گوشی هوشمندی با توان پردازشی بالا برای علاقه‌مندان به بازی‌های اندروید بسازند. در آن زمان اطلاعات منتشرشده در حد طرح‌های اولیه بود؛ اما به نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده است تا شاهد گوشی گیمینگ ایسوس با تراشه‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۸۸ باشیم.

به گزارش AndroidAuthority، محصولی از ایسوس در وب‌سایت سازمان رگولاتوری چین (TENAA) به ثبت رسیده  است که مشخصات سخت‌افزاری در خور توجهی را یدک می‌کشد. آنچه بیش از هر نکته‌ای توجهمان را جلب کرده، وجود لوگوی هر دو شرکت ایسوس و کوالکام در پنل پشتی دستگاه است. 

در تصاویر به چشم می‌خورد که پنل پشتی گوشی گیمینگ ایسوس میزبان حسگر اثر انگشت است؛ اما در فهرست مشخصات درج‌شده در وب‌سایت رگولاتوری چین به ادغام شدن حسگر اثر انگشت با صفحه‌نمایش اشاره می‌شود. در ادامه‌ی فهرست مشخصات این محصول ایسوس ذکر شده است که از سخت‌افزاری مانند صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی با پنل OLED، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، باتری با ظرفیت ۳۸۴۰ میلی‌آمپر ساعت، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

رندرهای گوشی گیمینگ ایسوس

 استفاده از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی این گوشی هوشمند ایسوس هنوز تأیید نشده است؛ اما انتظار می‌رود این بخش میزبان ماژول دوربین سه‌گانه باشد که از دوربین اصلی با لنز واید ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است. برای پنل جلوی گوشی هوشمند ایسوس از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌شود. نکته‌ی جالب دیگری که در مورد محصول معرفی‌نشده‌ی ایسوس وجود دارد، استفاده از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری است. در محصولات بالارده دیگر از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری استفاده نمی‌شود؛ اما این گوشی گیمینگ ایسوس با برخورداری از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری به کاربران اجازه خواهد داد امکان استفاده از هدست‌های قدیمی‌شان را داشته باشند.

در فهرست مشخصات درج‌شده به شماره مدل این محصول ایسوس نیز اشاره می‌شود. این شماره مدل (Asus_I007D) در گذشته نیز مطرح شده بود. در واقع خبری منتشر شد که اعضای انجمن XDA توانسته‌اند در کد منبع راگ فون ۵ به اطلاعاتی در مورد محصولات آینده‌ی ایسوس دست یابند. یکی از این محصولات، شماره مدلی مشابه با محصول ثبت‌شده در سازمان TENAA داشت.

ایسوس هنوز به اطلاعات منتشرشده واکنشی نشان نداده است؛ اما می‌دانیم ثبت شدن محصولی در TENNA به‌ معنی نزدیکی زمان عرضه‌‌ی آن به بازار چین است. انتظار می‌رود به‌زودی ایسوس گوشی گیمینگ بعدی خود را در بازار چین و احتمالاً سایر نقاط دنیا عرضه کند؛ اما امکان دارد برخی از مشخصات سخت‌افزاری آن برای بازار جهانی متفاوت با محصول مورد نظر برای بازار چین باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات