شایعه: سامسونگ در حال ساخت گوشی اقتصادی گلکسی A03s است

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌ها، گلکسی A03s عضو بعدی سری A سامسونگ خواهد بود و اکنون برخی از مشخصات این گوشی ارزان‌ قیمت منتشر شده است.
تبلیغات

به گزارش Sammobile، غول کره‌ای در حال کار روی یک مدل گوشی ارزان‌قیمت از سری گلکسی A است که گلکسی A03s نام دارد و جانشین نسل قبل، یعنی گلکسی A02s‌ خواهد شد. تا مدتی قبل اخباری درباره‌ی این گوشی نشنیده بودیم؛ اما حالا تصویر رندر گلکسی A03s و برخی مشخصات آن منتشر شده است.

تصاویر رندر منتشرشده طراحی اقتصادی این محصول را نشان می‌دهد که قسمت پشتی بدنه آن از جنس پلاستیک است و از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با بریدگی قطره‌ای بهره می‌برد. گلکسی A03s در پنل پشتی میزبان دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی خواهد بود که احتمالا مربوط به دوربین اولتراواید و دوربین ماکرو است. دوربین سلفی این گوشی رزولوشن ۵ مگاپیکسل خواهد داشت. در واقع گلکسی A03s تمام مشخصات دوربین گلکسی A02s را به ارث برده است. سایر مشخصات منتشرشده، حسگر اثر انگشت جانبی و پورت USB-C است.

گلکسی A03s سامسونگ

گلکسی A03s ابعاد ۱۶۶٫۶ در ۷۵٫۹ در ۹٫۱ میلی‌متری دارد. هنوز جزئیاتی از ظرفیت باتری و تراشه‌ی به‌کاررفته در این گوشی فاش نشده است؛ اما اگر بخواهیم حدس بزنیم، احتمالا ظرفیت باتری تغییری نخواهد کرد. در مورد تراشه باید ببینیم سامسونگ به استفاده‌ از تراشه‌ی اسنپدراگون (A02s دارای اسنپدراگون 450 است) رضایت خواهد داد یا مانند بسیاری از گوشی‌های ۲۰۲۱ خود تصمیم دارد به تراشه‌ی مدیاتک روی بیاورد.

در حال حاضر زمان رونمایی و قیمت گلکسی ای ۰۳ اس مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی اقتصادی منتشر شود.

در ادامه می‌توانید ویدئوی ۳۶۰ درجه گلکسی A03s را تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات