سامسونگ دوربین گلکسی اس 21 اولترا را به رخ آیفون 12 پرو مکس می‌کشد

دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ در حال عکاسی
به‌تازگی سامسونگ دو ویدئوی تبلیغاتی منتشر کرده است که عملکرد دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا را با دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس مقایسه می‌کنند.
تبلیغات

سامسونگ طبق عادت همیشگی، قابلیت‌های گوشی‌های پرچم‌دار خود را به رخ اپل می‌کشد و دوباره در تبلیغی، این کار را انجام داده است. به گزارش Sammobile، سامسونگ ایالات متحده دو تبلیغ تلویزیونی کوتاه منتشر کرده است تا به همه بگوید اگر به‌دنبال دوربینی با عملکرد بسیار عالی هستند، چرا باید گلکسی اس ۲۱ اولترا را به‌جای آیفون ۱۲ پرومکس خریداری کنند. سامسونگ در ویدئوی تبلیغاتی، کاملا هوشمندانه کاربران را به انتخاب گلکسی اس 21 اولترا ترغیب می‌کند و به این نکته اشاره کرده است که با خرید گوشی هوشمند جدید نباید انتظار کیفیت پایین‌تر داشت.

در اولین ویدئو تبلیغاتی، عکس‌هایی از ساندویچ با پنیر گرفته شده است که قابلیت زوم گلکسی اس 21 اولترا و آیفون 12 پرو مکس را مقایسه می‌کند. در ویدئوی مذکور به لطف وضوح 1080p، تصویر کاملا واضح است و جزئیات را دقیق نشان می‌دهد. در دومین ویدئو، آیفون حرفی برای گفتن ندارد؛ زیرا پرچم‌دار سامسونگ با قابلیت Space Zoom توانایی زوم ۱۰۰ برابری دارد؛ درحالی‌که پرچم‌دار آیفون تنها قادر به زوم ۱۲ برابری است.

در واقع هنگام ضبط تصاویر ماه، زوم ۱۲ برابری برای هیچ گوشی هوشمندی کافی نیست؛ به‌خصوص که آیفون ۱۲ پرو مکس پرچم‌دار حال حاضر اپل است و این عملکرد بزرگ‌نمایی برای گوشی‌های سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ شرم‌آور است؛ البته می‌توانیم در مورد گوشی تاشوی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ با قیمت ۲۰۰۰ دلاری که حداکثر بزرگنمایی ۱۰ برابری ارائه می‌دهد، همین حرف را بزنیم؛ اما این بحث برای روزی دیگر است.

در ادامه می‌توانید دو ویدئوی تبلیغاتی را مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات