صفحه‌‌ نمایش ثانویه‌ی شیائومی می ۱۱ اولترا به قابلیت‌های بیشتری مجهز می‌شود

دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی در نظر دارد علاوه بر امکاناتی فعلی صفحه‌نمایش ثانویه‌ی شیائومی می 11 اولترا، ویژگی‌های بیشتری از جمله قابلیت‌های مرتبط با فیلم‌برداری به آن اضافه کند.
تبلیغات

چندی پیش شیائومی مدل‌های مختلفی از سری می ۱۱ را به علاقه‌مندان معرفی کرد که شامل می ۱۱ لایت، می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا می‌شود. مهم‌ترین و توانمندترین مدل این سری می ۱۱ اولترا است که مشخصات سخت‌افزاری از جمله تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ را به همراه ویژگی‌های مختلف به کاربران ارائه می‌کند.

یکی از این ویژگی‌ها ماژول دوربین اصلی است که علاوه بر حسگرهای توانمند، صفحه‌نمایش ثانویه‌ای با ابعاد ۱/۱ اینچ روی آن قرار دارد. صفحه‌نمایش ثانویه برای مصارف مختلف در نظر گرفته شده است که البته برخی از ویژگی‌ها هنوز در اختیار کاربران قرار نگرفته‌اند؛ برای مثال می‌توان به حالت پیش‌نمایش در زمانی اشاره کرد که کاربر با دوربین اصلی بخواهد تصویر سلفی بگیرد یا ویدئو ضبط کند.

به گزارش GizChina، شیائومی با انتشار پستی در حساب ویبوی رسمی این شرکت گفته است ویژگی‌های بیشتری به‌خصوص در زمینه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری به صفحه‌نمایش ثانویه اضافه می‌شود؛ اما این ویژگی‌ها در حال حاضر در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارند و انتظار می‌رود پس از عبور موفقیت‌آمیز از مرحله‌ی بتا در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرند.

به نظر می‌رسد شیائومی نسخه‌ی آزمایشی را در اختیار تعداد معدودی از داوطلبان قرار داده باشد و پس از اینکه باگ‌های احتمالی یافته و برطرف شوند، طی هفته‌های آینده، قابلیت‌های جدید صفحه‌نمایش ثانویه همراه‌با آپدیتی به سری شیائومی می ۱۱ اولترا اضافه شود.

در حال حاضر کاربران از صفحه‌نمایش ثانویه برای دریافت اعلان، تماس‌های ورودی و مقدار شارژ باتری استفاده کنند. امکان استفاده از صفحه‌نمایش ثانویه برای ثبت تصاویر سلفی با دوربین اصلی نیز وجود دارد. با درنظرگرفتن اطلاعات موجود در پست ویبوی شیائومی، صفحه‌نمایش ثانویه برای فیلم‌برداری نیز به کار گرفته خواهد شد. در واقع برخی از کاربران از دوربین اصلی گوشی‌های هوشمند برای ضبط ویدئوها استفاده می‌کنند و صفحه‌نمایش ثانویه نیز می‌تواند پیش‌نمایشی برای ویدئوی در حال ضبط باشد تا کاربر از نبود هرگونه مشکلی در هنگام ضبط ویدئو مطلع شود و بتواند محتوای در حال ضبط را چک کند.

شیائومی در نظر دارد حالت‌های مختلف ضبط ویدئو نیز با صفحه‌نمایش ثانویه قابل مشاهده باشد؛ حالاتی که شامل ویدئوهای تایم‌لپس، صحنه آهسته، پرتره و موارد دیگر می‌شوند. بسیار جالب است که شیائومی حتی پس از عرضه به بهبود عملکرد محصولات و افزوده شدن ویژگی‌های جدید به آن‌ها اهمیت می‌‌دهد. ویژگی‌های مختلف شیائومی می ۱۱ اولترا سبب خواهد شد کار برای کسانی که در زمینه‌ی تهیه‌ی محتوای ویدئویی مانند ویدئو بلاگ فعالیت دارند، آسان‌تر شود و نیازمند به تجهیزات گران‌قیمت نباشند.

می ۱۱ اولترا را می‌توان یکی از برترین پرچم‌داران اندرویدی دانست که مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای به کاربران ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های سخت‌افزاری می ۱۱ اولترا شامل صفحه‌نمایشی ۶/۸۱ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می‌شود. پرچم‌دار شیائومی باتری ۵۰۰۰ میلی‌مترآمپر ساعتی و تراشه‌ی توانمند اسنپدراگون ۸۸۸ ساخت کوالکام را نیز به همراه دارد تا ویژگی‌های گوشی هوشمندی تمام‌عیار را داشته باشد.

ویژگی‌های صفحه نمایش ثانویه شیائومی می 11 اولترا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات