تصاویر پیکسل 6 پرو ما را با طراحی محصول آینده‌ی گوگل آشنا می‌سازد

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
در تصاویر رندرشده می‌توان نگاهی به ماژول دوربین در پنل پشتی داشت که از سه دوربین تشکیل می‌شود و به‌صورت افقی در بالای پنل جای گرفته است.
تبلیغات

چندی پیش اخباری منتشر شد که امکان وجود محصولاتی ازجمله سری گوشی‌های هوشمند پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را تأیید می‌کرد. به‌مرورزمان اطلاعات بیشتری از تلفن‌های هوشمند معرفی‌نشده‌ی گوگل در فضای مجازی قرار گرفت و حال نیز سایت خبری Digit تصاویری را منتشر کرده که گویا منتسب به پیکسل ۶ پرو هستند.

تصاویر رندرشده با شایعات پیشین مطابقت دارند و برخورداری محصول جدید گوگل از ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی را تأیید می‌کنند. با درنظرگرفتن شایعات، رندرها متعلق به پیکسل ۶ پرو هستند؛ زیرا مدل استاندارد از ماژول دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد.

نمای جلو و پشت پیکسل 6 پرو گوگل

پیکسل ۶ پرو گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش ۶/۶۷ اینچ خواهد بود که پنل AMOLED با لبه‌های منحنی دارد. در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای به چشم می‌خورد که درواقع محل قرارگیری دوربین سلفی است. در اطراف صفحه‌نمایش، حاشیه‌ی بسیار کمی مشاهده می‌شود و بررسی زوایای مختلف گوشی هوشمند نیز امکان ادغام حسگر اسکنر اثر انگشت با صفحه‌نمایش را افزایش می‌دهد؛ زیرا هیچ جایگاهی برای مدل فیزیکی حسگر اسکنر اثر انگشت به چشم نمی‌خورد.

در حال حاضر محصولاتی به بازار عرضه شده‌اند که از ماژول‌های دوربین با ترکیب‌های مختلف برخوردار هستند؛ اما موضوع در مورد پیکسل ۶ پرو کمی فرق دارد. در حقیقت، گوگل برای اولین‌بار است که ماژول دوربین سه‌گانه را در محصولات خود استفاده می‌کند. انتظار می‌رود ماژول دوربین پیکسل ۶ پرو متشکل شده باشد از دوربینی با لنز واید، دوربینی با لنز اولتراواید یا فوق عریض و دوربین سومی نیز با لنز پریسکوپ.

نمای جلو و پشت پیکسل 6 پرو گوگل

ابعاد ظاهری پیکسل ۶ پرو نیز فاش شده که برابر است با ۱۶۳/۹ در ۷۵/۸ میلی‌متر که ضخامت آن نیز به ۸/۹ میلی‌متر می‌رسد؛ البته اگر برآمدگی دوربین را در نظر بگیریم، ضخامت گوشی را باید ۱۱/۵ میلی‌متر در نظر گرفت. محصول جدید گوگل دارای بلندگوی استریو خواهد بود و حتی از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

متأسفانه هنوز مشخص نیست که چه تراشه‌ای در دل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو قرار خواهد گرفت. بااین‌حال، برخی گزارش‌ها از احتمال می‌دهند که گوگل نیز مانند اپل، وظیفه‌ی طراحی تراشه را به عهده گرفته و از آن به‌صورت اختصاصی در سری پیکسل ۶ استفاده کند. این تراشه که با نام وایت‌چپل شناخته می‌شود، احتمالاً توسط سامسونگ و با فناوری لیتوگرافی ۵ نانومتری به مرحله‌ی تولید انبوه خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات