آنر پلی 5 با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۶۶ وات عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر قصد دارد از گوشی هوشمندی با نام آنر پلی 5 5G در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ رونمایی کند. طبق شایعات، این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی OLED و دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود.
تبلیغات

به گزارش جی‌ا‌س‌ام‌آرنا و به‌ نقل‌ از SeekDevice، آنر به‌صورت رسمی در ویبو اعلام کرده است که گوشی هوشمند آنر پلی 5 5G به شارژر ۶۶ واتی مجهز خواهد بود. ماه گذشته نیز یک افشاگر، تصاویر رندری از آنر پلی 5 منتشر کرده بود.

روز گذشته آنر در ویبو تأیید کرد که آنر پلی 5 در تاریخ ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) رونمایی خواهد شد. بر اساس اخبار فاش‌شده و تیزر‌های تأییدشده‌ای که تاکنون دیدیم، انتظار می‌رود آنر پلی ۵ در چند نسخه معرفی شود.

پشتیبانی شارژ فوق سریع ۶۶ واتی آنر پلی ۵

پوستر جدید نشان می‌دهد که آنر پلی 5 از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند، اما مدل دیگر آن از این ویژگی برخوردار نیست؛ بنابراین با استناد به ساختار نام‌گذاری در پوستر بالا، احتمالا انواع 5G و LTE از این گوشی وجود خواهد داشت که هرکدام دارای مشخصات و دوربین متفاوتی هستند.

بر اساس شایعات قبلی، آنر پلی ۵ به تراشه‌ی دایمنسیتی 800U مجهز خواهد شد و از صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی OLED با رزولوشن +Full HD بهره می‌برد. در ادامه‌ی شایعات، آنر پلی 5 از دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ثبت تصاویر ماکرو تشکیل شده است.

نمای جلو و پشت آنر پلی ۵

همچنین انتظار داریم اسکنر اثرانگشت داخل صفحه‌نمایش قرار داشته باشد و باتری با ظرفیت ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعت انرژی این گوشی را تأمین کند. درحال‌حاضر نمی‌دانیم که مشخصات گفته شده یک یا چند نسخه‌ی آنر پلی 5 را شامل می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات